Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Hei Chrissj, Flosshatt og alle dere andre forumfolk.

 

Jeg har vært hos reguleringstannlegen i dag og satt på regulering nede. Det er både ekkelt og vondt <_< Jeg har også vært innom frisøren.

 

Hva driver dere med?

 

Morsomt det jeg slapp heldigvis og få regulering selv om jeg har skjeft bitt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er jo greit nok å ha regulering nå (bedre nå enn senere!) men det er likevel ikke gøy!

 

Ellers har jeg postet ett bilde av meg selv her på forumet :o Lurer på om det er lurt, men, pytt pytt.

 

Edit: Når jeg startet med regulering sto det ganske dårlig til med tanngarden. Stort mellomrom mellom fortennene, 9 mm overbitt og et ganske heftig kryssbitt.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Jeg har angst for å gå over fotgjenger felt alene, ikke fordi at biler kan kjøre på meg, men liker ikke at et x antall folk kan studere meg, og bare meg. Sliter også litt med lav selvtillit, dere er faktisk de eneste som vet det nå, aldri sagt til noen før, og tuller litt mye med at jeg er så god i alt, så er heller ingen som merker det.

 

Har sjølv elendig sjølvtillit, eg klarar ikkje starte ein samtale med andre mennesker utan å føle meg ukomfortabel. Ein psykolog mistenkte aspergers, så eg skal på utredning på det etter sommaren.

 

Ja, det er ekkelt, og jeg må sikkert spise suppe de neste dagene. Meh..

 

Eg levde på graut, frukostblanding og yoghurt i tre dagar etter at eg fekk streng :p

 

Hvorfor skulle jeg være redd for at dem skulle gjøre meg noe? Ved de fleste anledninger så ville dem gått ut av det med større skade enn meg.

Ingen som har sagt du er redd for noe. Vi snakker generelt om disse tre tilstandene. Om du føler deg utilpass, redd eller bare føler du må bort når du er i store folkemengder så er dette angst.

 

@Flosshatt: Jeg sa ketchup men mente sennep, jeg bare formulerte meg feil. ^^ (trolling).

 

@Atsjonas: Nok en gang; angst. Velkommen i klubben. Jeg har det også. Ikke akkurat sånn du beskriver det der, men en litt annen type.

 

@Vaenas: Sånn du gjør er 100% riktig og kudos til deg for at du får det til:) Kognetiv terapi kalles det forøvrig.

 

Heh, angst er ofte ein del av paranoia, det at eg sa paranoia og ikkje angst er noko anna enn viss du sa ketsjup(kan man skrive ketsjup, eller må man skrive ketchup?) istadenfor sennep.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Krigsscene i Full Metal Jacket, så kommer Bird is the word på.. :lol:

 

Ganske dårlig til åsnakke selv, vanskeligheter til å binde meg ordentlig til andre enn de som jeg har kjent lenge. Veldig dårlig til å snakke med andre og.

Lenke til kommentar
Leste denne beskjeden på bloggen til Vaenas og tenkte: WAT?!

 

"Error: Please contact Support."

 

Selvfølgelig er det snakk om en feil, men jeg tenker hele tiden at random websider jeg er inne på har en forbindelse med forumet.. (selvfølgelig bare i et lite sekund)

 

Hmm... så det er du som gjør at jeg har over 20-30 lesere hver dag selvom jeg ikke har postet noe på en stund?

Lenke til kommentar
Selv er jeg glad for at jeg hadde regulering i den alderen.

Bedre med regulering og rette tenner enn ikke regulering og skeive tenner.

 

Best med ikke regulering og perfekte tenner :)

 

Enig. B)

 

@Atsjonas: 1/4 søsken har regulering nå, minst en til får det.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Jeg er vel heller ikke så god til å starte samtaler, men tror ikke det har noe med at jeg har angst eller noe.

Men, jeg har funnet ut at jeg lider av svak tourettes :o Noen tix (tiks?) dukker opp av og til.

 

Eg slit ikkje berre, men blir faktisk nervøs og stressa.

 

Bra det berre er svakt da.

 

 

Krigsscene i Full Metal Jacket, så kommer Bird is the word på.. :lol:

 

Ganske dårlig til åsnakke selv, vanskeligheter til å binde meg ordentlig til andre enn de som jeg har kjent lenge. Veldig dårlig til å snakke med andre og.

 

Eg antar at du meinar "Surfin' Bird", som er ein ganske god sang :p Har blitt enda betre etter at eg såg "I Dream of Jesus"

 

 

Eg også, eg slit med å halde ein samtale gåande viss eg ikkje kjenner personen, og det å gå bort til ein eg ikkje kjenner og berre slå av ein prat er utenkeleg for meg.

 

@Flosshatt: Tror man kan skrive ketsjup, men jeg liker det ikke. :p

 

Ketsjup er godt på nokre ting, som t.d. karbonadar og pølser.

Lenke til kommentar
Eg også, eg slit med å halde ein samtale gåande viss eg ikkje kjenner personen, og det å gå bort til ein eg ikkje kjenner og berre slå av ein prat er utenkeleg for meg.

 

Jeg har vel forsåvidt samme problemet. Det er mulig at det bare er fordi jeg har veldig lite til felles med fjortizzene eller fyllefantene i klassen min, who knows? :)

Lenke til kommentar
Eg også, eg slit med å halde ein samtale gåande viss eg ikkje kjenner personen, og det å gå bort til ein eg ikkje kjenner og berre slå av ein prat er utenkeleg for meg.

 

Jeg har vel forsåvidt samme problemet. Det er mulig at det bare er fordi jeg har veldig lite til felles med fjortizzene eller fyllefantene i klassen min, who knows? :)

 

Det kan jo vere, sjølv så har eg same problem om dei er irriterande fjortizzer, eller om dei er meir oppegåande menneske.

 

Denne Doctor Who serien, hva går den egentlig ut på?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Dr._Who

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...