Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Nå er jeg takknemlig for at det bare var ovnen og ikke pizzaen som jeg hadde satt på rett før jeg greide å sovne for noen timer siden, for det kunne ha utviklet seg til noe stykt. jaja var da deilig å få litt søvn, hva har hendt her?

 

RoR: Den dagen du får den publisert kommer jeg til å være en av de første i køen. :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Flosshatt: Det er en fantasybok, den handler om en en ung mann som er plaget av noen meget spesielle drømmer. Drømmene er det mest sentrale i hele boka egentlig. Tittelen blir mest sansynlig Drømmenes Prins, der er den midlertidige tittelen i alle fall. ;)

 

Det nyeste må være at jeg vurderer å utvide det til to eller flere bøker, jeg får ikke alt jeg ønsker med i bare en bok.

Altså. Ikke for å høres ut som en kjip bedreviter her, men. Du kan ikke kalle boken din det. Det er en ufattelig pompøs tittel, og jeg ville gått rett forbi boken din i butikken, nettopp på grunn av tittelen. I tillegg høres det mer ut som noe som blir solgt på alternativmessen enn en fantasybok.
Lenke til kommentar
@Flosshatt: Det er en fantasybok, den handler om en en ung mann som er plaget av noen meget spesielle drømmer. Drømmene er det mest sentrale i hele boka egentlig. Tittelen blir mest sansynlig Drømmenes Prins, der er den midlertidige tittelen i alle fall. ;)

 

Det nyeste må være at jeg vurderer å utvide det til to eller flere bøker, jeg får ikke alt jeg ønsker med i bare en bok.

 

Som Eplefe seier, så bør du nok forandre tittelen, men eg hadde nok tatt ein titt på den med den tittelen(eg bedøm vanlegvis ei bok etter kva som står på ryggen) Det høyres derimot ut som ei fantasybok, da.

 

Det høyres spennande ut, eg har alltid ville skrive ei bok, men eg får ikkje til å skrive meir enn nokre sidar :p Derfor held eg meg foreløpig til korte historiar, og mytar frå univers eller middelaldaren.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
Mener du det? :o Det kan godt være, men så er det jo de som mener det helt motsatte, og som mente tittelen jeg har nå ble for kjedelig og lite synlig. I følge rådgiveren jeg snakket med er tittelen og omslaget på en bok 80% av grunnen til at folk velger å kjøpe den.

Tittelen trenger definitivt ikke være LENGRE, men bare ... ikke bruk den tittelen. Vær så snill. :|

Lenke til kommentar
Mener du det? :o Det kan godt være, men så er det jo de som mener det helt motsatte, og som mente tittelen jeg har nå ble for kjedelig og lite synlig. I følge rådgiveren jeg snakket med er tittelen og omslaget på en bok 80% av grunnen til at folk velger å kjøpe den.

Tittelen trenger definitivt ikke være LENGRE, men bare ... ikke bruk den tittelen. Vær så snill. :|

Enig, det høres ut som en billig pocket bok fra en tysk blad butikk.

Lenke til kommentar

Skriver du på norsk eller engelsk?

 

Ellers har jeg ganske nettopp kommet hjem fra seiling og skal nå kose meg med noen hvitløksbagetter. De står til avkjøling nå B)

 

Forresten, hvordan går det med sammendrag av første kapittel (med tanke på kreativitet delen av forumet, og navnevalg) ?

Lenke til kommentar

Jeg skriver på norsk, synes det blir litt rart hvis jeg skal skrive boken på engelsk, selv om jeg ofte skriver litterært bedre på engelsk. :)

 

Har ikke fått skrevet sammendraget ennå, har hatt for mye å gjøre, men nå får jeg en del fritid utover så da skal jeg nok starte på det. ;)

 

Edit: Og navnevalg er noe jeg deffinitivt kan trenge forslag til, liker aldri de navnene jeg kommer på selv.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

I Shampoo sin ble det så enormt med perspektiv i. Får følelsen av at dama fra TSW kommer å skytter meg med ei halge vær gang.

 

Får lyst på sjokolademelk hver gang jeg ser avataren din. Litt unødvendig :p

 

Er jo jordbær milkshake bildet er tatt selv å greier så er laget fra bunn av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...