HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fikset litt på avataren, ble nå litt bedre. nja. vet ikke helt jeg. Tror nok du er nødt til å gå tilbake til før du begynnte med rammen, for å så legge den til te slutt. (føler meg litt kritisk, ikke meningen) Kritikk er sånn man lærer av Har forresten enda en, litt anderledes Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 RoR, må jo bruke et sånt som dette! http://www.jvc.no/product.php?id=GZ-HD6EX&catid=0 ^_^ Joda hadde man hatt råd til et sånnt et. Men tviler på at jobben jeg gjør nå hadde blitt enklere av den grunn. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Krever fortsatt minst like mye av maskinen, og i motsetning til HDV så måtte han sannsynligvis konvertert alle filene for å få det inn i redigeringsprogrammet han bruker. Det hadde iallefall ikke gått noe smoothere. (Så det støttet HDV-overføring via iLink også. Hadde uansett ikke hjulpet han noe særlig.) RoR: HDV krever jo egentlig ikke SÅ mye maskinkraft da. Krever jo litt selvsagt, men ikke SÅ mye. Hvilket program redigerer du i? Et alternativ er jo å klippe det i offlinekvalitet for så å batche det inn i fullkvalitet etterpå, om programmet støtter det selvsagt. Endret 12. mai 2009 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Bruker Adobe Premiere pro, og adobe After effects. CS3 versionen. Det er minnet som skaper problemet da. :unsure: Endret 12. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ok. Om du hadde redigert i offlinekvalitet hadde du ikke brukt så mye minne, men jeg vet ikke om premiere pro støtter det. I After Effects derimot blir det litt verre med offlinekvalitet, spesielt om du skal trikse mye med videoen. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvilke specs har du på dataen da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Kritikk er sånn man lærer av Har forresten enda en, litt anderledes Den likte jeg men det er alltid noe som kan gjøres. Så skal ikke mase for mye, men en ramme hadde sikkert roet ned kantene. Endret 12. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) @Turboleif: 4GB Ram. Det er det som setter stopper. Ellers her jeg quadcore 3GHz prosessor, 1GB skjermkort og 1TB HDD. Endret 12. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Da må du ha _sinnsykt_ mye råmateriale eller noe annet dill. Har redigert HDV uten noen som helst problemer på en 3-4år gammel laptop med dårlige specs. Edit: Bruker ikke Premiere selv, men på Avid hvertfall, så er det mulig å stille ned kvaliteten på bildene mens man redigerer. Endret 12. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hva er det du prøver å gjøre da? Vanlig redigering burde gå knirkefritt. Det gjør det på min macbook 1,83 GHZ Core 2 duo. I AE burde det også gå helt greit. Kommer helt an på hva du gjør. AE har en del tunge plug-ins som krever noe sinnsykt. Jeg laget faktisk en reklamefilm i full HD på en laptop med 512mb RAM en gang. DET gikk treigt det:P EDIT: Du kan sette ned kvaliteten på det i AE mens du jobber med det også. Endret 12. mai 2009 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kritikk er sånn man lærer av Har forresten enda en, litt anderledes Den likte jeg men det er alltid noe som kan gjøres. Så skal ikke mase for mye, men en ramme hadde sikkert roet ned kantene. La til et lys og som du sikkert har sett Passe ramme eller litt tykkere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er den emo fordi den har kuttet seg selv i det nederste venstre hjørnet? ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vet ikke helt hva som er problemet. Jeg trodde også det kom til å gå greit, har bare litt over 20 min med matriale. Men plutselig stopper det eller så kommer det opp en melding med media pending. Er nybegynner når det kommer til å redigere video mer Premiere. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva holder du på med i tillegg til redigeringen i Premiere? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er den emo fordi den har kuttet seg selv i det nederste venstre hjørnet? ^_^ Neida... jeg som bare leker meg med ilustrator. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) @RoR: Jøss. Pussig. Jeg har ikke brukt Adobe Premiere på mange versjoner, men det er tydeligvis noe som er riv ruskende feil for sånn skal det absolutt ikke være. Endret 12. mai 2009 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå har jeg en liten kul gutt i avataren. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 En liten blå gutt med grønt hår faktisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Wow. Innlegg.no sitt standardskin var latterlig stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå