Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er gamle nok til å faktisk huske at Turtles kom til Norge på slutten av 80-tallet? I Norge het det Teenage Mutant Hero Turtles da ninjaer var forbundet med snikdrap og det vil vi ikke la barna våre bli påvirket av. Husker jeg fikk kjeft av sløydlæreren fordi jeg lagde nunchucks. ^^.

 

Det var den tiden alle skrekkfilmene på VHS var 10-15 minutter kortere enn det de skulle være.

Endret av Bare Chrissj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaa.. så satt mi her..

Noen her på forumet som liker bøker.. Holder på å lese tidshjulet nå av Robert Jordan.. Skikkelg rå bok! (fantasy)

 

 

Er på nummer syv selv. Begynner å bli veeeldig langdrygt nå, og jeg har nok ikke lest på en månede eller noe sånt :wacko: De første er gode though (du leser vel på engelsk?)

 

 

 

jaa.. så satt mi her..

Noen her på forumet som liker bøker.. Holder på å lese tidshjulet nå av Robert Jordan.. Skikkelg rå bok! (fantasy)

 

Jeg dør litt inni meg om du leser bøkene på norsk :mellow:

 

 

Er på nummer syv selv. Begynner å bli veeeldig langdrygt nå, og jeg har nok ikke lest på en månede eller noe sånt :wacko: De første er gode though (du leser vel på engelsk?)

 

 

jaa.. så satt mi her..

Noen her på forumet som liker bøker.. Holder på å lese tidshjulet nå av Robert Jordan.. Skikkelg rå bok! (fantasy)

 

Jeg dør litt inni meg om du leser bøkene på norsk :mellow:

 

 

Selvsagt leser jeg det på engelsk :D!!! Mye bedre på engelsk..

 

Bøker er jo veldig gøy, liker best spenning/krim og fantasy, innan fantasy er sjølvsagt Tolkien konge, med Jordan og Pratchett som prinsar. Christopher har arva trona til Tolkien. J.R.R. er etter mi meinig tidenes beste forfattar.

 

Eg les også WoT no, på engelsk sjølvsagt. All fantasy er betre på engelsk, og alle bøker er betre på orginalspråket. Eg er i bok 2 no:

 

 

Har akuratt kommet til at Nynaeve, Min og Elayne har fått Domon til å gå med på reise med dei, så snart dei har frigitt Egwene.

 

Lenke til kommentar
Heisann forumfolk!

 

Jeg har vært på skolen, og skal straks ut og seile.

 

Hva driver dere med?

Sitter og redigerer video. Det er slitsomt, jeg angrer på at vi filmet i HD. :(

Hvorfor angrer du på det? HD er jo superdigg å jobbe med da! Du har kanskje filmet i HDV? Da skjønner jeg deg forsåvidt:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...