Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bers (?) shorts, knallturkis genser med oransje og gule striper, converse sko med høye svarte sokker. Hvorfor har jeg fått masse kommentarer på det?

 

Gay pride??

raising_gay_flag.jpg

 

EDIT: Faen som jeg surra nå. Feilquoting og hele pakka. Ble vel bare for ivrig tenker jeg;)

Endret av Bare Chrissj
Lenke til kommentar
Du er allerede ninja-Link! Det er jo så nær perfekt som det kommer!

 

Ja, det er sant.

Nå er det jo almennkunnskap at jeg er den som passer best til å være Splinter. ;)

 

Så lenge man faktisk ikke stjeler avataren til noen ja...

 

Hvis du fant den i avatarsamlings-tråden så skulle du sagt ifra på forhånd at du ville ha den.

 

God morgen forresten. Jeg sto opp nå også gikk jeg opp i første etasjen og fikk en alarm i trynet... De hadde glemt at jeg var hjemme og syk.

Lenke til kommentar

Så stille det ble her? Disse film/nettside oppgavene holder på å gå meg på nervene og er derfor veldig takknemlig for at det nå bare er under en halv time igjen av dagen, slik at jeg da kan late som om ingenting haster og heller stresse i morgen. Hva holder resten av folket på med?

 

God morgen Vaenas :)

Lenke til kommentar
de kastet en alarm i tryne ditt?

 

Nei... Alarmen var på og gikk når jeg kom opp, au fikk vondt i hodet da...

 

Så stille det ble her? Disse film/nettside oppgavene holder på å gå meg på nervene og er derfor veldig takknemlig for at det nå bare er under en halv time igjen av dagen, slik at jeg da kan late som om ingenting haster og heller stresse i morgen. Hva holder resten av folket på med?

 

God morgen Vaenas :)

 

Jo takker. I dag så gjør jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Så stille det ble her? Disse film/nettside oppgavene holder på å gå meg på nervene og er derfor veldig takknemlig for at det nå bare er under en halv time igjen av dagen, slik at jeg da kan late som om ingenting haster og heller stresse i morgen. Hva holder resten av folket på med?

 

God morgen Vaenas :)

Holder på å filme time lapse av folk som tar ned et stilas :p

Lenke til kommentar
Du er allerede ninja-Link! Det er jo så nær perfekt som det kommer!

 

Ja, det er sant.

Nå er det jo almennkunnskap at jeg er den som passer best til å være Splinter. ;)

 

Så lenge man faktisk ikke stjeler avataren til noen ja...

 

Hvis du fant den i avatarsamlings-tråden så skulle du sagt ifra på forhånd at du ville ha den.

 

God morgen forresten. Jeg sto opp nå også gikk jeg opp i første etasjen og fikk en alarm i trynet... De hadde glemt at jeg var hjemme og syk.

Nå virket det jo på som Lakus om at det var liksom up for "grabs". Jeg visste ikke at du hadde laget den. Jeg kan gjerne droppe og bruke den hvis det skulle være sånn? Om du er redd for at folk skal "stjele" avatarer så er det ikke innmari dumt å poste de på et forum?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...