Kiro Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Yay! God dagen folkens! God dag Nøtte: Hvordan fikk du deg ut? (og postet ikke jeg den linken i sted) Lenke til kommentar
Whiteknight Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva gjør SO-folket idag da? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg spiller poker og leser nyheter:-) Blir sikkert en kjapp runde med Ross kemp on gangs også tenker jeg... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er på skolen som vanlig, og sniker derfor litt rundt om kring (if you know what i mean Remi) Lenke til kommentar
Whiteknight Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hihi! jepps. Jeg sitter på jobb. Er litt stusselig å se ut vinduet på kontoret mitt og se knall blå himmel, høre fugler som kvitrer og kjenne varmen fra sola. Samtidig som jeg vet at det er tre timer til jeg kan spasere ut døren og nyte det i all sin prakt. (før jeg går 50 meter og er innendørs og trener en time...) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hmmm Det virker som om folket plutselig har oppdaget kreativitetdelen av forumet:-) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er koselig det, bare synd jeg aldri har tid til å være med på konkurransene. Føler du deg kanskje litt skyldig for denne utviklingen? Som skaperen av photoshop- konkurransen mener jeg… Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Møtte en jente jeg var forelsket i fra slutten av barneskolen og opp gjennom hele ungdomskolen på vei hjem nå. Turte ikke å si hei engang Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ut for å plukke søppel utenfor skolen snart. Noen andre? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nope har engelsk som er veldig artig <_< Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ut for å plukke søppel utenfor skolen snart.Har ikke kommunen ansatte som gjør nettopp dette? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) God dag Endret 12. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er koselig det, bare synd jeg aldri har tid til å være med på konkurransene. Føler du deg kanskje litt skyldig for denne utviklingen? Som skaperen av photoshop- konkurransen mener jeg… Joda er vel kanskje en smule medskyldig men hadde det ikke vært pga av brukerene så hadde jo aldri dette skjedd... Så er nok mest dem sin skyld... Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva er det med alle disse turtles avatarene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dette vil i praksis si at Mobilen.no- og Teknofil.no-forumet avvikles og flytter over til samme forum som Gamer.no. Dette forumet har hatt en formidabel forumaktivitet med engasjerte medlemmer. Siden forumet åpnet 2. februar har det blitt skrevet i gjennomsnitt 1 125 innlegg per dag. B) http://www.mobilen.no/wip4/slaar-sammen-va.../d.epl?id=37309 Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ut for å plukke søppel utenfor skolen snart.Har ikke kommunen ansatte som gjør nettopp dette? Nei. Ikke mange som renser byen her, og da spesielt ikke skolen. Folk rundt i byen renser selv dagene før 17. mai. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva er det med alle disse turtles avatarene? Fire av oss (Lakus, Laland, Atsjonas og EHtram) skal ha de frem til 18. Mai. Hvorfor? Hvorfor ikke? Nye kategorier er oppe Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Nye kategorier er oppe Eh? Endret 12. mai 2009 av Wartom Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nei. Ikke mange som renser byen her, og da spesielt ikke skolen.Folk rundt i byen renser selv dagene før 17. mai. Høres ut som en glimrende måte å slække i sola et par timer, eller hvor lenge dere skal "plukke søppel". ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå