Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg syntes at på 17. mai skal alle, absolutt alle ha et norsk flagg i avataren sin? Hva sier dere folkens? Så kan vi feire 17 mai her på pc'en :D

 

Hm, faktisk ingen dårlig idé. Kanskje ikke bare et flagg, men ihvertfall noe som symboliserer dagen. Er jo litt tøft om alle har samme 17. mai-avataren, med sitte eget navn på eller noe. Men da må noen lage den - og ikke se på meg.

 

EDIT: Sikkert mange som holder seg borte fra forumet den 17, så kan vel kanskje sette nye avatar dagen før og fjerne den dagen etter.

 

Bra forslag, Paisley. Jeg kan lage avatarer. Bare send PM. Skal komme med et bilde, sånn at dere får se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha. Laland blir vill i nikkersen av Asker. Tror han har kommet til en real storby. Priceless. :lol:

Huh? Er ikke Asker stort da? Har sett danskebåten der også, så er nesten samme som Kragerø. :)

 

Vet hvor det er, ja. Det var ca. 5 min unna den gamle skolen min. Men da tok jeg buss i 20 min først, så er et stykke unna meg.

Lekkert. Gullhella, Blakstad, Vollen og Sandvika er de stedene nær hovedstaden utenom selve tingen jeg kjenner til best!

 

Edit: Gikk du på barneskolen langs Gudolf Blakstads vei?

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Hater når fremmede ungdommer kommer bort og snakker til meg :(

 

Hvorfor det?

Og hvor er Freeman?

Freeman, er på ferie.

 

Jeg hater det forde de bare snakker tøv og jeg hvet ikke hva jeg skal si tilbake.

 

 

Ta på solbrillene du har lett tilgjengelig i innelommen, si "freeeesh da jenter (eventuelt gutter)", ta solbrillene halveis av, blunk lurt, hold begge hendene frem og pek med pekefingeren mot dem.

 

Funker hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...