Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg skal gå i tog, bære faner og greier. Hadde aldri gjort det om jeg ikke hadde fått 100 kr.

I sentrum? Jeg skal stå på siden og heie.

 

Kommer antagelighvis til å gå med oransje ørepropper hvis du er ute etter eye candy ;)

Lenke til kommentar

Akkurat. Da ser jeg etter han med oransje ørepropper. :huh:

 

Har det slått deg at det går forferdelig mange skoler i det toget? Kan ikke løpe rundt og se på ørene til alle barna i byen. Uansett har jeg vel viktigere ting å gjøre enn å løpe langs toget hele dagen. Jeg må jo spise ... og gå litt i toget selv.

Lenke til kommentar

Faen i helvete! Jeg hadde akkurat fullført det som for meg virket som "oppvarmingen" i Fable 2 (frem til slottet), noe som tok meg rundt en time, og så bestemmer det seg for å henge seg opp under loadingen videre slik at når jeg startet spillet igjen måtte jeg starte helt på nytt. Flott førsteinntrykk <_<

Lenke til kommentar
Jeg syntes at på 17. mai skal alle, absolutt alle ha et norsk flagg i avataren sin? Hva sier dere folkens? Så kan vi feire 17 mai her på pc'en :D

 

Hm, faktisk ingen dårlig idé. Kanskje ikke bare et flagg, men ihvertfall noe som symboliserer dagen. Er jo litt tøft om alle har samme 17. mai-avataren, med sitte eget navn på eller noe. Men da må noen lage den - og ikke se på meg.

 

EDIT: Sikkert mange som holder seg borte fra forumet den 17, så kan vel kanskje sette nye avatar dagen før og fjerne den dagen etter.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Mokko, kan ikke du lage 17. Mai avatar til alle brukerene på forumet og legge til alle de induviduelle over 3000 brukerenes brukernavn? Takk! :)

 

Edit: Kris., vet du hvor Gullhella er? Ganske smooth plass, ihvertfall for oss som er vant til bondelandet.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...