Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

@Teletubbikid: Vel han gikk for å spørre en reiselivsleder hvilke feriesteder han kunne anbefale, og da kom han med det geniale svaret. "Jeg har lyst til å spørre deg om noe, men vet ikke om jeg tør". Selvfølgelig lyste legningen hans lang vei så kompisen min svarte med en gang at han liker jenter. Så fikk han tilbake "Du er ikke bifil da?" Jeg holdt på å le meg i hjel. :lol: Etter det gikk vi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal selvfølgelig innom en tur her og si gratulerer med dagen til alle sammen. ^_^

 

Men mesteparten av dagen brukes nok til å være i byen. Resten av kvelden går sikkert med til "sosiale forekomster av suspekt natur". Vil det si alt sosialliv som ikke foregår her?

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Jeg skal til Sverige på 17. Mai. Er det sært?

Ja. Bli i Norge.

 

Jeg skal jobbe 17-mai jeg:-)

Nei. Ut å lek.

 

Litt synd det er skole dagen etter, ja. Jeg ville også drevet med rimelig suspekte aktiviteter hvis ikke jeg måtte opp dagen etter.

Prikken over i'en er som følger: mandager starter med dobbelttime i fransk og følges opp med dobbelttime i matte. Jeg tapte.

 

pga. Laland er det noen som synger Naken greve jager neger med øks oppi hodet mitt. Ikke gøy!

^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...