Lakus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 One night stand? Eks-kjæreste? Kjæreste? Jeg har aldri hatt kjæreste, så da er de to siste skrapet vekk, og du kan vel skrape vekk one night stand også Nå får HCG sitt hodet jobbet litt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Uhh.. HCG, angår det deg? Eh...nei. Endret 11. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hint hint. (Han har kanskje pupper selv) Anyhow, Amobil forsvant fra bokmerkelinjen, og ble erstattet av Mobilen.no. Alt for forumet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lakus, du trenger ikke svare, men.. da er det enten konseptet "friends with benefits" eller fra en veldig ung alder du tenker på! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Mobilen.no og Teknofil er egentlig ganske bra sider. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hint hint. (Han har kanskje pupper selv) Haha. Men nei, jeg sitter ikke å leker med mine egne pupper (ikke har jeg store nok til at de skal kunne lekes med heller, er rimelig tynn). Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da stikker jeg til en venn! Snakkes. B) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jaa.. så satt mi her.. Noen her på forumet som liker bøker.. Holder på å lese tidshjulet nå av Robert Jordan.. Skikkelg rå bok! (fantasy) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skoene jeg kjøpte er for små! :o Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er på nummer syv selv. Begynner å bli veeeldig langdrygt nå, og jeg har nok ikke lest på en månede eller noe sånt :wacko: De første er gode though (du leser vel på engelsk?) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) jaa.. så satt mi her..Noen her på forumet som liker bøker.. Holder på å lese tidshjulet nå av Robert Jordan.. Skikkelg rå bok! (fantasy) Jeg dør litt inni meg om du leser bøkene på norsk Endret 11. mai 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nei men det var som pokkern. Bror på 11 har fått en sekk med innebyggede høytalere. Det er ikke nok med at høytalerne suger, men så skal vi høre på ABBA, Lady Gaga og britney spears. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 God ettermiddag. Nå er jeg ferdig å jobbe. Hva skjer her da? Er på nummer syv selv. Begynner å bli veeeldig langdrygt nå, og jeg har nok ikke lest på en månede eller noe sånt :wacko: De første er gode though (du leser vel på engelsk?) Da kan du glede deg, for de neste blir ikke akkurat mindre langdrygt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Utrolig lite egentlig. Jeg tror de fleste spiser middag eller noe sånt. Selv sitter jeg her fordi Laland overbeviste meg om at det bedre å være sosial i SO enn i real life. Jeg begynner å tvile på min avgjørelse i å stole på han. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg sitter å benter på middagen egntlig:-) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg hører på musikk og miner ore i eve online. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg begynner å tvile på min avgjørelse i å stole på han. Det er bare fordi det er lite aktivitet her akkurat nå! Bare vent! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg begynner å tvile på min avgjørelse i å stole på han. Det er bare fordi det er lite aktivitet her akkurat nå! Bare vent! :o Twisted by the dark side, young Lakus has become. The boy you trained... gone he is. Consumed by Darth Vader. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jøsses. Hvem skulle tro at Fjorland's middager var så delikate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå