Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hele forumet fått virus eller?

(ikke min spøk, ble tvunget)

 

Jeg var veldig fristet til å ikke gå på skolen i dag, men så kom jeg til å tenke på fraværet og at jeg måtte opp her uansett. Men nå ser nok ut til at eg kommer til å gå litt før uansett, vet ikke om jeg orker mer.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Slå deg selv med all makt i strupehodet.

Tror jeg står over akkurat den.. :p

Eller min favoritt: Drikk iskaffe! Det hjelper veldig godt!

Hmh, kanskje jeg drar ut og kjøper det senere.. :)

 

Vi er det samme vi, Vaenas. Noen som kan noen kjerringråd?

 

Kyllingsuppe, har det ikke selv ellers hadde jeg spist det. Vi kan jo sette oss ned å ta en kopp te hehe.

Hørtes utrolig delikat ut nå, både suppe og te. Og jeg liker ikke annet enn iste til vanlig.

 

Edit: Ehtram, du er tilgitt, fordi skadefryd er den eneste samme fryd. Vurderte lenge dra på skolen idag, men da hadde jeg måtte gått etter halve dagen og det er bedre med hele dager fravær enn noen timer en dag, for da ser det ut som skulk.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

marthE hva er det du går igjen? Var det ikke media? Når det gjelder fravær og slikt så har jeg ikke noe problem der, har bare 2 timer fra før av.

 

Noen som har lagt merke til at man alltid ser helt forjævlig ut når man er syk? Jaja... jeg skal i allefall inn i dusjen, skal dusje på maks varme (Så høyt som jeg klarer selv).

 

@Laland det skal også hjelpe på forskjølelser med en god varm dusj. Renser kroppen for bakterier og slikt.

Lenke til kommentar

Går media ja (andre året). Problemet er når det kommer til fravær så gikk det ganske greit, men så i det siste har jeg begynt å forsove meg litt så da har det begynte å mengde seg.

 

tilgitt for hva?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Alltid første som skjer når jeg står opp, og når jeg er dårlig blir det dobbelt så lenge; en glovarm dusj. Tenker jeg tar en dusj senere også bare for "the hell of it".

 

Edit: tilgitt for den altfor tørre data-spøken din. Virus?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...