Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Alt jeg vil nå er å legge meg, men det kan jeg ikke. Er nødt til å ta et par viktige telefoner når div steder åpner. Skulle lagt meg når jeg begynte å bli trøtt i tolv tiden. :\ Dumt man skal være så redd for å ikke våkne i tide. Blir så mye vanskeligere å legge seg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hehe skjønner hvordan du har det. Hvis du tenker på at du må sovne, så gjør du det aldri. Jeg for min del så bare ikke vitsen med å legge meg når jeg kom hjem for to timer siden, særlig ikke siden jeg måtte jobbe nå uansett. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hadde dette vært en vanlig dag, så hadde jeg ikke vært litt trøtt en gang. Er typisk at man skal bli så alt for trøtt få timer før det braker løs med forpliktelser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er så sinnsykt trøtt!!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Har du ikke sovet i natt? Utrolig! Enda en rekord i antall pålogget. 729 i går kl 23.52 :o Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Sov under 4 timer. Jeg må ha 8 for å fungere. Heldighvis er det gym og gymtøy har vi ikke med. Sovee... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Åh, har ikke lyst til å dra på jobb, hvor sweet hadde det ikke vært å sove 4 timer til ? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 God morgen! Fete ninja avatarer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Har du ikke sovet i natt? Utrolig! Enda en rekord i antall pålogget. 729 i går kl 23.52 :o Ah, da var jeg endelig med på å sette rekord igjen. God morgon. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 God morgen alle sammen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Så deilig med fri mens alle andre drar på jobb og skole Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 God morgen folkens. Eller kanskje ikkje akkurat en god morgon. Jeg har i hvert ikkje noe særlig bra dag så langt. Forkjølelsen, øreverken og halsbetennelsen vedvarer og i tillegg har kvalmen bestemt seg for å ta en tur innom. Sitter nå på skolen og har hatt en teoriprøve i gym so jeg ikke viste vi skulle ha i dag, noe som førte til at jeg kom for sent selv om jeg var utrolig tidlig ute. Håper dere andre har det bedre. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Mandag <_< Men det er fint ver til ei forandring og eg har kaffi, så det begynner å komme seg Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Som vanlig så må jo vinteren ha sin siste krampetrekning, så det snødde her igjen i dag tidlig. Kaffe nå Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ja. Været er vel det eneste positive med dagen, bare synd jeg ikke greier å nyte det Hva holder folket på med? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 På tide å dra på skolen? Ja. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Fritime yaay. Gymprøve snart. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Snart må jeg stikke på skolen. Herlig og begynne sent Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hurra. Våkne med den jævlige halsen etter å ikke ha sovet en time i strekk hele natten er ikke morsomt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hurra. Våkne med den jævlige halsen etter å ikke ha sovet en time i strekk hele natten er ikke morsomt. Så er ikke bare meg da altså, er forsovet ikke på skolen i dag grunnet heftig forskjølelse eller hva enn det er. Hurra. Våkne med den jævlige halsen etter å ikke ha sovet en time i strekk hele natten er ikke morsomt. Så er ikke bare meg da altså, er forsovet ikke på skolen i dag grunnet heftig forskjølelse eller hva enn det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå