Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hva er det som gjør en god kebab? Dressingen, salaten, kjøttet, krydderet, resten av innholdet? Man kan jo liksom lett se hva som gjør en kebab annerledes enn en annen kebab siden innholdet er delt opp sånn. Er en sjappe (ikke restaurang, ingen sier kebabrestaurang :p ), som har veldig god salat og dressing, og det gjør egentlig til at jeg synes den er best. Men de fleste andre av folka liker kebaben fra et annet sted.

 

etid: txh^^

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på hva som egentlig gjør at en kebab blir bedre, men selv er jeg veldig glad i at selve kjøttet er krydret. Blir så kjedelig om det er dressingen osv som gir smak til alt sammen når du kommer til de delene av kjøttet som ikke dressingen har vært nær. Kebab med masse kjøtt er alltid digg synes jeg.

Lenke til kommentar

Hehe, er egentlig motsatt. Nellys kebab som ligger nærme skolen øser på med kjøtt, og nok av krydder, men salaten er derimot litt tørr og for lite av. Det er favoritten til de fleste når det kommer til hva som er tilgjengelig her. På paradis er det motsatt, der har man egentlig litt for lite kjøtt (de fleste synes det), men jeg liker den bedre lell.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Men mer dressing er også et tegn på at kebaben i utgangspunktet ikke er like god som andre som ikke trnger like mye dressing.

Det kan være sant i enkelte tilfeller. Husker jeg spiste en kebab i Tromsø en gang. Den hadde nesten ikke noe dressing, og var tørr og fæl. Verste kebaben jeg har smakt. Dyr var den også.

Lenke til kommentar

Prisen avgjør ganske ofte for meg om jeg synes kebaben er god eller ikke. Det er jo da selvfølgelig fordi jeg prøver å bruke minst mulig penger på det meste utenom det jeg virkelig har lyst på. Der går pengene utrolig fort. Uansett; kebaben nær skolen vår koster 30kr og smaker helt ok, men siden den er så billig får den et pluss i boka. Om jeg drar il byen og betaler 50 kr for en kkebab som egentlig smaker det samme, får den kebaben et minus i boka. Det handler jo egentlig ikke om smaken akkurat det, men det er en del av helhetsinntrykket. Om jeg får mer for mindre synes jeg det er bedre rimelig ofte, alt tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

Samme her egentlig, men så vet jeg at jeg kan kjøpe meg en kebab til lunsj i morgen, så det er liksom greit for min del :p

 

Tror jeg burde legge meg nå. Kan det stemme? Njaaa. Får vel si got natt. God natt, forumtroll :)

 

Å HERREGUD!

Jeg har 54 notifications, og jeg skylder på dere.

Teenage Mutant Ninja Turtles

Lenke til kommentar

Ja så mange. Jeg ser at du skriver her at du har vært ninja på Facebook, så jeg tenker at jeg kanskje også skal se hva som skjer på Facebook. Så ser jeg en rød forbanna lapp nede til høyre som det står 54 på. Jeg legger sammen 2 og 2, og skjønner at her har Atsjonas vært på ferde.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...