Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens. Jeg har hatt en veldig fin dag i dag, med unntak acv at jeg fremdees ikke er frisk. Var i søsteren mi sin 16års dag, noe som var kjempe koselig. Etterpå drog fetteren min meg med til en kebab sjape og jeg kan derfor ikke lenger si at jeg aldri har smakt det, men må innrømme at det er veldig oppskryt. Jeg ikke orket å reise opp på hybelen i kved, så må nok tidlig opp i morgen. Ville bare ønse dere en god natt før jeg tok kvelden. God natt alle sammen. :)

Lenke til kommentar

Å kalle kebab oppskrytt etter å ha spist ett sted er som å si at spill er oppskrytt etter å ha spilt ett spill. Det finnes så utrolig mange forskjellige kebabsjapper, og de aller fleste smaker rimelig forskjellig. For eksempel så har vi rett ved siden av skolen vår en liten kiosk som lager kebab, og den smaker helt greit. Ikke for mye kjøtt, og ikke for lite salat osv, men den smaker liksom som en gjennomsnitts burger i burgerverdenen. Om vi drar til nesbru derimot, på Nesbru Kebab, der får vi servert himmelske retter. Den kebaben er så god at om det hadde eksistert et spill like godt som den kunne alle andre spillutviklere i og for seg bare gitt opp.

Ehtram er det fjerde medlemmet i vår Ninja-skilpadde grupe, og jeg digger den nye avataren din Gormers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...