Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke det best at man har en post per bruker? Man editer og legger inn?

Er iallefall det jeg har gjort.

Hvis man skal gjøre det vil tråden ganske så sikkert dø, da veldig mange ikke vil sjekke innom flere ganger enn en fordi det ikke vises noen oppdateringer. Eneste løsningen er vel å ikke legge ut en og en avatar i en enkelt post, men heller legge ut en liten gruppe avatarer og da heller bruke en ny post til det.

Lenke til kommentar

Forresten, tenk på hvor smarte de som ikke får med seg at det er fire av oss som har veldig like avatarer (som tror vi er èn person) vil tro vi er. Vi er tross alt fire personer med veldig like avatarer, og om man ikke ser etter kan man fort tro det er èn supersmart bruker som poster flere steder. Ladies and gentlemen, we have recreated an early version of Simen1.

 

Jeg tror du svarte i litt feil tråd.

Neida. Siden jeg selv har laget reglene i den tråden HCG egentlig postet i, og de reglene sier at det ikke skal postes generelt der så er jeg nesten nødt til å følge reglene. Derfor postet jeg svaret mitt her istedet da jeg regner med at HCG vil lese det her.

Lenke til kommentar

I know, og du kan banne på at hvert eneste av de har vært noe cyberspaca greier med skikkelige kilder og alt mulig. All respekt til Simen1 for hvordan han klarer å skrive så mye, men likevel ha mer eller mindre alt backet opp av kilder eller direkte bevis.

Lenke til kommentar

Jepp, det er helt vilt. Han er virkelig en av nettets store mirakler. Rett og slett hvordan en mann klarer å holde ut så lenge som han på et så stort forum uten å miste fokus eller saklighet er bare utrolig. Men føler dette svinger inn til å bli en "jeg elsker SMien1 azza lissm" type diskusjon nå ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...