Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Og L. Tenk: leet=1337. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Har ikke Nextgentel, har telenor. Finner NAT-innstillingene i routerinnstillingene og alt det der, problemer er at når jeg huker vekk den NAT-opsjonen så faller hele nettet sammen. Høres veldig rart ut. Alt fungerer her. Har hatt div routermodem fra telenor. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Og L. Tenk: leet=1337. Det finnes to sorter for L. Det er | og 7. Kanskje 1 også. Jeg skrev |, ikke l. (L) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Men det er feil! 1=L, 7=T! Sånn er det bare; det finnes ikke flere variasjoner av dem med mindre man skal begynne å konstruere bokstaver, og da blir A ikke 4, men /-\. Det er for dumt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Så man kan ikke bruke | som L? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 trodde | var i jeg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Leet 0 can be used for O (or D)1 can be used for I (or L) 2 can be used for Z (or R and Ä) 3 can be used for E 4 can be used for A 5 can be used for S 6 can be used for G (or B) 7 can be used for T (or L) 8 can be used for B 9 can be used for P (or G and Q) Please note this table is to be used as a guide and not a full translation tool. Leet is ever-changing and not all replacements will, or can, be included. Endret 10. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Bare bruk denne. Og ikke gå amok og begynn å skrive leet her nå, da blir ikke Mister Retningslinjer glad. Endret 10. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ett innlegg som inneholdt et av følgende tilfeller(og bare det) ble slettet. # Forumet har følgende tillatte skriftspråk; norsk (bokmål og nynorsk), engelsk, dansk og svensk. SMS-språk og leet-speak er ikke tillatte skriftspråk og skal ikke forekomme på forumet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Det er første gang et av innleggene mine har blitt fjernet :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ett innlegg som inneholdt et av følgende tilfeller(og bare det) ble slettet. # Forumet har følgende tillatte skriftspråk; norsk (bokmål og nynorsk), engelsk, dansk og svensk. SMS-språk og leet-speak er ikke tillatte skriftspråk og skal ikke forekomme på forumet. Siterer meg selv for å poengtere at enda et tilfelle som brøt med retningslinjene er fjernet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 God kveld til forumet. Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra enda en konfirmasjon. Og det var fantastisk vær her i Tromsø i dag. Sol og 20 grader, pluss masse god mat = en win dag. Og nå skal den snart avsluttes med en bowlingkveld sammen med gutta (og kanskje noen jenter ). Takker, skal i favourites denne gangen Nei du må ikke gjøre det. :o Satt i 8 timer der en dag for å finne wallpapers. Den gikk så langt at siden ikke taklet mer og bare stoppet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Den siden kan være skummel ja. Lurer på hvor langt inn den egentlig går :unsure: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg kom så langt ned at den ikke ville mer. Uten å jukse. Win? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Det var akkurat det jeg skulle finne ut, men etter mange timer sa det stopp, ble vel memory-error eller noe sånnt. :unsure: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Kan noen gi meg linken til den wallpaper siden. Hadde den på bærbaren, men ikke på el stationare. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/...;as=1.6&b=w Edit: Men du er herved advart. Bruk av denne siden kan resultere i tap av flerfoldige timer av ditt liv. Endret 10. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 http://bildr.no/view/407664 Var det litt smooth eller? Bakgrunnen skal være sånn; retroeffekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå