Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NAT kan kysse meg i ræva. Like før jeg blir dataingeniør (hvordan pokker skriver man det uansett) bare for å finne ut hvordan i granskauen jeg åpner NAT-portene og alikevel får nettet til å funke. Og godta Xboxen i samme slengen.

Edit: Seriøst ræva på tastatur.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
NAT kan kysse meg i ræva. Like før jeg blir dataingeniør (hvordan pokker skriver man det uansett) bare for å finne ut hvordan i granskauen jeg åpner NAT-portene og alikevel får nettet til å funke. Og godta Xboxen i samme slengen.

Edit: Seriøst ræva på tastatur.

Hvis du har nextgentel, hvorfor ikke bare skifte leverandør?

Edit: grammatikk

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Vi har fått oss ett andepar :)

Vi må finne på navn til dem (en mann og en dame, de er kjærester.) Er det noen som har noen gode forslag?'

Det skal være seriøst, ikke noen "leet-duck" eller "Ratchet," og heller ikke Donald og Dolly, eller Andy osv.

Lenke til kommentar

Ehhlå. Lakus skulle egentlig bare rydde og vakse, men han fant masse bilder fra rundt 1988 og oppover så han har sittet å mimret. Det var også rimelig mange bilder, så det tok sin tid. Det er så rart å se igjen ting på bilder man trodde man hadde glemt, og når man ser det igjen er det som om en ny dør åpnes. Jeg så bilder av meg selv på kjøkkenet der vi bodde før, hvor jeg hadde helt glemt fargen på veggene og innredningen osv. Jeg så bilder av meg selv og min bestevenn på den tiden leke med en gigantisk oppblåsbar tannbørste (tannbørsten til en eller annen flodhest apparently ^^) og mye mer. Utrolig morsomt.

Lenke til kommentar
Er det mors dag i dag?

Det er morsdag i statene så det er sikkert det som gjør det ;)

(må komme meg tilbake til familebesøket)

Åjaaa, nå skjønner jeg. Leste at det visstnok var happy MILF day i dag, visste ikke at det fantes, men nå skjønner jeg hvorfor :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...