Nøtte Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hva skjer med bildene til foket da? Nå er jeg hejemme en snar tur for å spyle kroppen før jeg skal på personal fest Like gårsdagens suecide girl best jeg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 We are the Teenage Mutant ninja Turtles Og enig med deg angående jenta. Gårsdagens var utrolig søt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Vel da stikke rjeg opå jobb igjen da:-) Vi snkkes siden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Lykke til Ekstremt lite aktivitet nå.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Lakus: gief link dart invader polka k txh Har norsktentamen i morra men er litt care med å øve siden det ikke er avgangsfag. Så jeg har for det meste spilt halo wars og sett på serier i dag Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Om 17 dager har jeg min første eksamen. :\ To dager senere har jeg min andre eksamen. Og noen dager etter der igjen er det to eksamener til. :\ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Har matte på onsdag. Burde egentlig øve, men øver heller ekstra imorgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) NAT kan kysse meg i ræva. Like før jeg blir dataingeniør (hvordan pokker skriver man det uansett) bare for å finne ut hvordan i granskauen jeg åpner NAT-portene og alikevel får nettet til å funke. Og godta Xboxen i samme slengen. Edit: Seriøst ræva på tastatur. Endret 10. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) NAT kan kysse meg i ræva. Like før jeg blir dataingeniør (hvordan pokker skriver man det uansett) bare for å finne ut hvordan i granskauen jeg åpner NAT-portene og alikevel får nettet til å funke. Og godta Xboxen i samme slengen. Edit: Seriøst ræva på tastatur. Hvis du har nextgentel, hvorfor ikke bare skifte leverandør? Edit: grammatikk Endret 10. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Har ikke Nextgentel, har telenor. Finner NAT-innstillingene i routerinnstillingene og alt det der, problemer er at når jeg huker vekk den NAT-opsjonen så faller hele nettet sammen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hei, idag har jeg badet i havet, stått oppe i ett 30 meter høyt kors på toppen av ett fjel og kjørt til forskjelige landsbyer. Nå er jeg deppa. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ekstremt lite aktivitet nå.. Du kan ikke regne med annet enn lite aktivitet når drugiS er i ettårsdag. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Om 17 dager har jeg min første eksamen. :\ To dager senere har jeg min andre eksamen. Og noen dager etter der igjen er det to eksamener til. :\ Har min første nå på fredag jeg. Kjipt å ha eksamen så nærme 17. mai og bursdagen min. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Vi har fått oss ett andepar Vi må finne på navn til dem (en mann og en dame, de er kjærester.) Er det noen som har noen gode forslag?' Det skal være seriøst, ikke noen "leet-duck" eller "Ratchet," og heller ikke Donald og Dolly, eller Andy osv. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som blir med på avatar-klubb til fredag? På fredag skifter jeg til den som har mest stemmer i pollen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 wat "Avatar-klubb"? Hva i alle dager er det? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Sånn som dere har. Nesten samme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ehhlå. Lakus skulle egentlig bare rydde og vakse, men han fant masse bilder fra rundt 1988 og oppover så han har sittet å mimret. Det var også rimelig mange bilder, så det tok sin tid. Det er så rart å se igjen ting på bilder man trodde man hadde glemt, og når man ser det igjen er det som om en ny dør åpnes. Jeg så bilder av meg selv på kjøkkenet der vi bodde før, hvor jeg hadde helt glemt fargen på veggene og innredningen osv. Jeg så bilder av meg selv og min bestevenn på den tiden leke med en gigantisk oppblåsbar tannbørste (tannbørsten til en eller annen flodhest apparently ^^) og mye mer. Utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Til informasjon. Lakus var ikke født i 1988. Han liker bare å mimre fra ting som skjedde før han ble født. Men det er sikkert kos det også. ^_^ Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Er det mors dag i dag? Det er morsdag i statene så det er sikkert det som gjør det (må komme meg tilbake til familebesøket) Åjaaa, nå skjønner jeg. Leste at det visstnok var happy MILF day i dag, visste ikke at det fantes, men nå skjønner jeg hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå