Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 You be putting words into my mouth, man. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da har jeg laget noen avatarer. Sjekk Avatarsamlings-tråden. (Gamer.no-google.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da kan vel jeg lage meg frokost også, ettersom det ikke er så mange her nå. Lurer på det jeg skal lage... Blir vel sikkert bare brødskiver. Jaja. Spotify: Tom Petty (btw: hvorfor kam man ikke legge til hele artister som spillelister? Som f.eks linken ovenfor, den er umulig å legge til som spillelliste) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilken Tom Petty sang er det, Lakus? Lagt fra meg spotify for lenge siden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er en liste over album osv. Med andre ord så er det ikke èn sang, men flere album osv. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg skal sikkert til en venn kl. 15:00. Spille CSS osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 How interesting... Nei, men nå drar jeg for å spise frokost. Så dramatisk det høres ut når man "drar" for å spise frokost Eplefe, kommer det øppdate i dag? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er en liste over album osv. Med andre ord så er det ikke èn sang, men flere album osv. Alright. I won't back down er ganske kos. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Herregud, så glad jeg er i dag! *Hoppe rundt* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Whatt.. Lakus har skiftet avatar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Whatt.. Lakus har skiftet avatar Er noen andre med på å være Turtles i en uke? ^_^ Skjul Leonardo (Blue bandanna and katana blades) — The courageous leader and devoted student of martial arts. As a strict adherent to Bushido, he has a very strong sense of honor and justice. He wears a blue mask and wields a pair of ninjaken. He is named after Leonardo Da Vinci. Raphael (Red bandanna and sais) — The team's bad boy, Rafael Soares has an aggressive nature and seldom hesitates to throw the first punch. He is an intense fighter. His personality can be alternately fierce and sarcastic. Still, he is intensely loyal to his brothers and sensei. He is good friends with Casey Jones, after having to meet him one night on patrol and challenging him to a fight; he later loses his sense of taste when Casey Jones dares him to eat a wasabi covered pizza. The two have since frequently patrolled together. Raphael wears a red mask and wields a pair of sai. He is named after Raphael Sanzio. Michelangelo (Orange bandanna and nunchucks) — The easy-going and free-spirited Mikey provides much of the comic relief. While he loves to relax, this Turtle also has an adventurous and creative side. He wears an orange mask and wields a pair of nunchaku. He is named after Michelangelo Buonarroti. His name was originally misspelled "Michaelangelo" by Peter Laird and Kevin Eastman -- at the time they were using a typewriter and did not own a dictionary. Donatello (Purple bandanna and bo staff) — The brilliant scientist, inventor, engineer, and technological genius. He is perhaps the least violent Turtle, preferring to use his intellect to solve conflicts. He wears a purple mask and wields the bōstaff. He is named after the sculptor Donatello. Jeg vil være (er) han røde (Raphael) ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg er med! Wohey Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Velg deg en skilpadde og rock løs Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hvis vi får med to til, kan vi kalle oss Fantastic Four. Endret 10. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Snakkes HCG. Hadde vært litt kult om vi faktisk fikk til 4 stykk + rotta. Har dog ikke funnet noe bilde av rotta som står i stil med disse da ... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hvem burde jeg være? Kan godt være skilpadde i en uke.. Edit: Kan jeg være lilla? Det er litt win. Endret 10. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Laland og Ehtram får sloss om de to siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå