Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Vaenas, jeg tror du er den eneste jeg ikke har msn adressen til nå. *hint* Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Keege sko, drugiS. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Vaenas, jeg tror du er den eneste jeg ikke har msn adressen til nå. *hint* Der har du den. Skjul Litt lengre ned. [email protected] Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Discovery sin tiltrekningskraft er utrolig, jeg takler nesten ikke se på andre kanaler. Det er for mye hjernedøde saker ute å går. På Discovery kan man faktisk lære noe til tider. Jeg har forresten kun TV kanaler i stua, så det er svært sjeldent jeg ser på TV. Jeg har faktisk sagt til læreren vår at vi lærer mer på Discovery Channel. ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Har aldri hatt Converse. Men for øyeblikket har jeg tre forskjellige Lacoste-sko. Ikke at jeg bryr meg om det, synes bare skoene er fine. Endret 10. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nå skal jeg faktisk gå å spise frokost mens jeg ser på Discovery Channel. Noe kult som går der nå? National Geographic går bra det og Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Tihi, jeg hadde nesten identiske Lacoste sko for to år siden ^_^ Da er jeg retro, mens du er bare ... old. Keege sko, drugiS. Thnx. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Fail. Epic fail. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jaja den sto 13:37 her. Og klokka mi går bare 1 sek for fort. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 This thread is now about Vaenas' failiure! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ah shut up! Atsjonas du har ikke lagt meg til jo. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ah shut up! Atsjonas du har ikke lagt meg til jo. Fant ikke adressen din . .:?: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Den står i hvitt i innlegget hans, Atsjonas. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 The Hunt for Gollum Basert på Ringenes Herre historien. Dette er en film laget av fans, for fans. Historien utspiller deg mellom Bilbo har gitt Frodo ringen, og til Gandalf kommer til Frodo og sier han må reise til Bree. Den tar for seg Aragons historie for å finne Gollum. Dette er en lavbudsjettsfilm som ligger gratis ute på nett. Settingen, skuespillerne og grafikken er som en lavbudsjettsfilm bruker å være, ikke bra, men den er interessant for den hardbarka LoTR filmene! Hvis du egentlig ikke bryr deg, er den ikke verdt å se. Jeg så den nettopp i HD, og den er 40 minutter lang. Du kan se filmen gratis i HD her: http://www.dailymotion.com/featured/video/...sion_shortfilms Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 '- Å fy fader, ikke kult' Petter Solberg reagerer sterkt på ulykken under utdrikkingslaget. Petter får sagt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå