Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Har en veldig traurig situasjon på gang nå.. har fortsatt vannvittig vondt i halsen, knasker paracet som om det var tyggegummi og jeg skal være hjemme alene frem til torsdag.. Er ikke sikker på om jeg kan dra på skolen imorra en gang. Og da går jeg glipp av en stor franskprøve. Alt av mat, handling, rydding og.. alt, egentlig må jeg fikse selv. Argh, jeg hater søndager! Kan ikke ta en snartur på butikken <_< Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Noen som har ideer til avatar? Endret 10. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Du har jo akkurat fått en rå avatar? Digg å våkne nå, heldighvis er ikke far og stemor hjemme, bare farmor og farfar, de gir blaffen i om jeg ser på en film eller to med godteri Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Laland: Er det langt fra der du bor til skolen? Alltid lurt å få med seg store prøver. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 @Atsjonas: Jeg skal lage avatar, ikke bruke. Ikke hørt om Avatarsamlings-tråden? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jo, har hørt, men trodde du lagde til deg selv. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nei, da. Men har du noen ideer? Btw, finnes det en snarvei for å få strek over e-en? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ved siden av tilbake tasten, hold inne shift eller alt og trykk på den. Deretter e. tror det er noe slik. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Laland: Er det langt fra der du bor til skolen? Ikke på noen måter. Er veldig, veldig kort, faktisk. Par kilometer, og med moped går det på 3-4 minutter. Men, vet ikke om jeg skal prioritere skolen/prøva eller å bli frisk.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ved siden av tilbake tasten, hold inne shift eller alt og trykk på den. Deretter e. tror det er noe slik. Backspace? Hvilken knapp, da? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Får ta det som det kommer, men er jo bra hvis du kan litt om det prøven handler om. Edit: God morgen Endret 10. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 YES! Jeg fikk innlegg nr. 25000 i denne tråden! http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...st&p=109557 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Får ta det som det kommer, men er jo bra hvis du kan litt om det prøven handler om. Haha, så er det det da. Kan absolutt nada! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nå har jeg en film på 702 mb, og en dvd plate på 700. Hvordan kan jeg lett fjerne de 2 mb fra filmen for å få den til å passe inn i dvden? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hvis du har en dvd-plate så har du jo mer enn 700mb. Men hvis du har en cd-plate så går det som regel alltid selv om det er 2mb mer. Hvertfall når jeg har gjort det selv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ved siden av tilbake tasten, hold inne shift eller alt og trykk på den. Deretter e. tror det er noe slik. Backspace? Hvilken knapp, da? ÉÈéèáàúùíìóò. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ved siden av tilbake tasten, hold inne shift eller alt og trykk på den. Deretter e. tror det er noe slik. Backspace? Hvilken knapp, da? ÉÈéèáàúùíìóò. Og snarveien er? *Lagre link til innlegget i ''Bookmarks''* Nå har jeg en film på 702 mb, og en dvd plate på 700. Hvordan kan jeg lett fjerne de 2 mb fra filmen for å få den til å passe inn i dvden? Komprimere den? Bare søk på Youtube. Det er egentlig der jeg har fått min PC-skillz fra. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ved siden av tilbake tasten, hold inne shift eller alt og trykk på den. Deretter e. tror det er noe slik. Backspace? Hvilken knapp, da? ÉÈéèáàúùíìóò. Og snarveien er? *Lagre link til innlegget i ''Bookmarks''* Snarveien er at hver gang du skal skrive en vokal med ´ eller ` over, trykker du på Bokmerker, og går rett til mitt innlegg. Deretter er det CopyPaste. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har nettopp våknet. Men det er fordi jeg la meg 05:00 igår. :S Du får skremmende lite søvn hver natt til å være 11 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå