Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 God natt helten min! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er iallefall ikke borte. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Nei er her, men når Laland stakk ble det helt stille. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er her hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Men vi kom aldri fram til hva avateren min skulle bestå av: En tom glassflaske (Laland), En solstråle (Laland), Dansende bein (Svenningen), Profet (Villanden), En nerd (Mokko) og en stabil fyr (Lakus). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Er her jeg også. Holder litt på med Eve online. Men ikke noe som opptar så altfor mye tid. Du kan jo prøve å kombinere. Endret 9. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hæ hvordan da? Er seint så hjernen kjører bare på 0.000000001%. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hvordan lager man sånne kanter i GIMP? Snakker om avatar-kanter. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Vet ikke hvordan du gjør det i GIMP men i photoshop kan jeg fortelle deg det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Har Lakus lagt seg? @Vaenas: Vent litt, da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hæ hvordan da? Er seint så hjernen kjører bare på 0.000000001%. En tom glassflaske (Laland), En solstråle (Laland), Dansende bein (Svenningen), Profet (Villanden), En nerd (Mokko) og en stabil fyr (Lakus). En nerdete, men stabil profet med dansende ben som holder en tom glassflaske, pluss en solstråle som kommer inn i bildet Er forresten sjokkert over at jeg ikke visste hvordan jeg fikk avrundede kanter på bilder før i dag. Husker jeg skulle prøve på det tidligere en gang, men jeg kom ikke på en måte som ville fungere. Idag fikk jeg det til på første forsøk, og jeg har holdt på med photoshop i mange år. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Men vi kom aldri fram til hva avateren min skulle bestå av: En tom glassflaske (Laland), En solstråle (Laland), Dansende bein (Svenningen), Profet (Villanden), En nerd (Mokko) og en stabil fyr (Lakus). Tenk deg bildet under som utgangspunkt, lag samme oppsettet. Figuren står i "dansebevelgelser", en enslig solstråle slipper ned mellom skyene. Han ser utover verden, og man kan skimte Moses langt borte. På bakken ligger det en knust glassflaske. Vet da fanden om det er en god idé, menmen.. ^_^ Endret 9. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 @HCG: Neida @Vaenas: Bruk selveste companion cuben. Alltid en slager Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Nei vet du hva.. Duste tutorial. Kuleste effekt noensinne, så er forfatter så helt ekstremt dårlig til å forklare. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 @Lakus: Hvordan lager jeg sånne avatarkanter i GIMP? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Enkleste måten er "Filter - Decor - Legg til kant" Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 @HCG: Print ut avataren din, bruk en avrundet neglesaks, og scann den inn igjen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Enkleste måten er "Filter - Decor - Legg til kant" Test: Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå