Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det var meg det. Jeg får sånn psykiske problemer når avrundinger er til venstre på avatarer, så sa bare ifra så jeg slipper å filtrere ut avataren din. Husker da det tenkte jeg skulle spare deg for Lakus' vrede. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Spare meg for Lakus sin vrede? Jeg er jo hans gud, og han min Vader. Edit: Laland du symboliserer meg med en tom glassflaske... Mener du jeg er tom i hodet eller noe sånt? Endret 9. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 RAAAAAGE! ^_^ Enig med deg ang den sjefsavgjørelsen. Ser utrolig rart ut med avrundet hjørne til venstre. Lurer på hva jeg skal finne på med min? Lar den nok bare være, men jeg leker litt med den likevel. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Okay. Var usikker på hvordan hierarkiet var mellom dere to. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Morsom tegneseriestripe om bibelen: Skjul Endret 9. mai 2009 av Bruker-127711 Stort bilde strakk forumskin. Lagt i skjul-tag. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 RAAAAAGE! ^_^ Enig med deg ang den sjefsavgjørelsen. Ser utrolig rart ut med avrundet hjørne til venstre. Lurer på hva jeg skal finne på med min? Lar den nok bare være, men jeg leker litt med den likevel. *Hviske tiske* Du kan gjøre det samme som jeg skal gjøre med min kommende avatar, legge en litt grunge look på avataren også ha en eller annen kant greie. Da kan folk virkelig se at Gud og Vader er allmektige. *Hviske tiske* Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nå skal jeg fyre opp GameCub'en min og spille Nightfire. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 People! Come on! Dere må da tenke noe når dere ser meg. Kan ikke bare være Laland (Han tenker forresten på meg som en tom glassflaske). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vaenas: Jeg tenker stabil fyr med fancy, men likvel stabilt navn Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 tenker på dancin' in the moonlight! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) People! Come on! Dere må da tenke noe når dere ser meg. Kan ikke bare være Laland (Han tenker forresten på meg som en tom glassflaske). Nemlig! Alle dine meninger stråler ut og tiltrekker seg oppmerksomhet. Sitter man i riktig vinkel og ser akkurat hvor du vil så kommer det en reell solstråle ut. Det er Vaenas. Endret 9. mai 2009 av Laland leif was here Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Vaenas: Jeg tenker stabil fyr med fancy, men likvel stabilt navn Høh... Sånt blir jeg ustabil av, jeg kan ikek bruke det på noen måte i avataren... Edit: skal jeg bare ha en lysstråle da eller? Endret 9. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 God natt GhostViper (poster at innlegg som bevis for at jeg i hvert fall var her i kveld) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vaenas: jeg image.googlet prophet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 People! Come on! Dere må da tenke noe når dere ser meg. Kan ikke bare være Laland (Han tenker forresten på meg som en tom glassflaske). Tenker på deg som en ungdomskunstnernerd. Faktisk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 tenker på dancin' in the moonlight! Hehe... Kanskje jeg skal ha to dansende bein i silihuet som avateren min. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fikk nettopp déjà vu da jeg scrollet oppover siden. :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nei, gutta, tar kvelden nå jeg. Døgnrytme er noe herk, men det kan man ikke krangle med. Er alene hjemme fra imorra til torsdag, så Stabburet kommer til å få en kjempeomsetning de neste dagene.. God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå