Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ting er ikke litt eller veldig tilfeldig. Er noe tilfeldig er det tilfeldig. Fargene på venstresiden har jeg hatt i noen og tredve evigheter, og nå bragte jeg lys, farge og varme til midten og høyresiden attpåtil. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Eg er ikkje i humør til å vere med i ein religionsdebatt no, men sjekk ut desse to sidane: http://whywontgodhealamputees.com/ , http://godisimaginary.com/ Les dei, og sjå om du er kristen etter det. Lest disse før, og er fortsatt kristen. Men hvorfor skal gud gjøre alt for oss sier jeg? Meningen er at han startet prosessen av skapelsen, vi må faktisk gjøre ting selv, ellers kan vi like så godt være døde. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har Donalds bil skilt nr i min post count. Hell yeah. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Laland - If I may say so: Fargene bryter litt med hverandre på en litt forstyrrende måte, og den nederste linken er ikke midtstilt i forhold til resten. Iøyenfallende på en ikke så fin måte, egentlig. Den du hadde forrige gang var finere fordi den var litt renere i stilen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Det er sitatet til Ehtram som kaster den "ut av bane". Men, det er så elsk at jeg vet ikke helt om jeg kan kvitte meg med det.. Edit: men, med "den du hadde forrige gang", hva mener du? Samme som nå uten farger? Den jeg hadde for en måneds tid siden? Endret 9. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Husker på diskusjon.no, akkurat da jeg hadde lært meg bbcoder. Satt i en time og skrev, hver bokstav med forskjellig farge i signaturen. 4 linjer og greier. Viste seg at det var helt sinnsykt stygt. Det var kjipe greier det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Du lærer av dine feil. Leif. Endret 9. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du lærer av dine feil. Leif. Du også Tenker forresten å gå til sengs! Noen som har noe i mot det? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har noe imot det. Kjemp mot søvnigheten! Og la SO1 ta over ditt sinn! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sov du, Stabak. Kom tilbake sterkere imorgen! Forresten.. dette er litt epic win: http://tech.uk.msn.com/news/article.aspx?c...mentid=16646244 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du lærer av dine feil. Leif. Du også Tenker forresten å gå til sengs! Noen som har noe i mot det? Føler med deg, føler meg også klar for det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Æsj, nå begynner flere å få runde hjørner i avataren sin også *må bytte* Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du lærer av dine feil. Leif. Du også Tenker forresten å gå til sengs! Noen som har noe i mot det? Føler med deg, føler meg også klar for det. hehe Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Æsj, nå begynner flere å få runde hjørner i avataren sin også *må bytte* Det måtte du nesten bare forvente. Tenker jeg skal skifte avatar til noe jeg kan ha permanent selv, men vet ikke da... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva tenker folk her når dere ser nicket mitt? Ikke noe smisking nå, blir ikke sitat i signaturen uansett nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noe med glassflasker/glass.. Det er det som popper umiddelbart inn i hodet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 That's right Lakus Jeg hadde dog min i venstre hjørne først, for å bryte med din design. Men ble tipset til å bytte til høyre side. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noe med glassflasker/glass.. Det er det som popper umiddelbart inn i hodet. Noe sånn som dette: http://vaenas.deviantart.com/art/TINC-Milkshake-2-121931278 tatt bilde selv. That's right Lakus Jeg hadde dog min i venstre hjørne først, for å bryte med din design. Men ble tipset til å bytte til høyre side. Det var meg det. Jeg får sånn psykiske problemer når avrundinger er til venstre på avatarer, så sa bare ifra så jeg slipper å filtrere ut avataren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå