Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er en bra film.

Har en eller annen merkelig fasanisjon av London mordere på den tiden, oppdiktet eller ekte. Tror det begynnte i London Dungeon :p

Oh! Du har vært i London Dungeon du også! Husker det var morsomt når meg og noen kamerater var innom der når vi var på klassetur til London. Meg og en til hadde gått forbi der man kjøper billett og akkurat kommet til begynnelsen av "attraksjonen". Så kommer det en fyr i kappe med en lang trestokk og begynner å gå etter kameraten min. Kameraten min begynner instinktivt å rygge bakover. Det han ikke ser er at han rygger bakover inn i et gitter, hvorpå en skjellet-hånd plutselig legger seg på skulderen hans. Kameraten min ble jo dritskremt stakkars. Han skrek og løp tilbake til resten av gruppen som fortsatt stod ved billettluken. ^^

 

Litt senere på samme attraksjon var det min tur til å bli skremt. Kom en dame løpende kledd ut som en klassisk britisk hushjelp, som så litt ut som en heks eller zombie eller noe. Mens hun kommer løpende rundt hjørnet ler hun med en ond letter. Jeg er totalt uforberedt og skvetter som faen, og brøler "Waaaaaaeeeeh". Damen repliserer fortjent, "Thank you, thank you". Jeg var litt flau da ja. :lol:

Jada, begynner å bli en stund siden, men var veldig kjekt :D Ikke kjekt med en hånd over skulderen :p Var jo et skjellet der som bråker noe sykt med gitteret.

Mye skumelt og morbid og fælt og se på, men samtidig så spennende :D Husker når båten la til land der, så sto det en figur med lys på "kaien". Plutselig begynnte hun å snakke og bevege seg, kvapp noe sykt :p Genialt sted. Har lyst til å dra tilbake.

Var forresten i Edinburgh Dungeon og. Ikke like bra, men bra for det om :)

 

 

(Kunne forresten hatt en Bergen Dungeon) :p

 

Tror du har en fasinasjon over alt som kommer fra Storbritannia generelt :p

:blush:

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Wow... Jeg har sittet å hatt en lang samtale med lillebroren min nå som er ateist, jeg er da kristen. Han har da lenge prøvd å få meg til å bli ateist ved å fortelle meg hvorfor gud ikke kan eksistere. Slik gikk det: Han sier masse piss, også ender det opp med at vi blir enige med det punktet at noe må ha skapt alt helt fra de minste elementær partikler og slikt, også kommer vi til det punktet at jeg forteller at jeg tror at gud er en selvbevisst skapning som startet hele denne prosessen. Da sier han bare "Jeg tror ikke du vet hva du snakker om, jeg går å legger meg". Selvfølgelig vet jeg hva jeg snakker om, jeg vet at jeg tror at gud er en "udefinerbar skikkelse" som er selvbevisst og satte alt i gang. Ingen kan si at det som skapte alt ikke er selvbevisst, men ingen kan si det motsatt heller, men jeg tror det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...