Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 http://christianogtormorten.net/ Haha, det er broren min (Christian, til venstre) og en radiokamerat som har begynt å lage sanger. Kremen av krem, særlig for meg som kjenner de ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Bra sanger. Gi han creds fra meg @Villanden: Jeg synest den var verre. Prøv å holde deg innenfor rammen. Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Nå har handen sovet i 65 minutter og er helt rød/blå. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) og atpåtil så tapte Brann. Må bare finne litt skadefryd i akkurat den delen av setningen. 3-1 etter 16 minutter er utrolig morsomt for en Odd-supporter, og med uavgjort mot både Vålerenga og Rosenborg er det liitt skøy å støtte Grenland i disse dager ^_^ Hmpf. @Flosshatt: Det hørtes ut som en ganske kjip dag ja. Blei ikkje betre når eg tenkte eg skulle koble av med ein film, og eg var dum nok til å velgje 10.000 BC. Den er noko av det verste eg har sett! Eit makkverk, som ikkje fortener å bli katagorisert som film! Den var enormt urealistisk, eg kan nemne nokre dømer: Hovudpersonane er i ein snøstorm, når dei følgjer etter kidnapparane, og trur ikkje du at shamanen i stamma deiras frys like mykje som dei? Hovudpersonen sin far trudde alle var ein forrædar, men trur ikkje du det viste seg at han eigentleg var ein stor helt? Joda, det hadde eg aldri trudd*rolleyes* Dei er midt i jungelen, og sloss mot kjempestrutsar. Hovudpersonen er raskare enn dei, og i ei scene så hoppar han faktisk høgare og lengre enn KJEMPESTRUTSANE! Ikkje blir heltinna voldtatt heller, ho er tatt som slave, den eine hatar ho, den andre elskar ho. Likevel voldtar ingen ho. Er det berre meg som syns dette er urealistisk? Når hovudpersonen har samla ein hær, og tatt dei igjen, så er sjølvsagt hans venar på det siste skipet, som akuratt kan sjå dei. Ikkje urealistisk og idiotisk, neeeeeida*rolleyes* Slutten var den verste. Han drep "guden", og dei knusar fienden, så døyr heltinna, men ho vaknar til live igjen! AAARHG! Ikkje var filmen dårleg som 300, men mange kule slag, det var ingen skikkelege slag, og minimalt med blod. Eg vil ikkje nedverdige meg sjølv med å gje denne filmen ein karakter. Nei, denne dagen er lett ein av mine verste nokonsinne, eg er ganske sikker på at den er topp 20. Det er ein grunn til at eg fleire gongar har tenkt at sjølvmord kanskje ikkje er så dumt likevel(så ille var ikkje denne dagen, men eg har hatt dagar som har vore så ille) Endret 9. mai 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Den var jo _perfekt_ Villanden, veldig nærme ihvertfall. Fuglene utafor var genialt! Beste måten å fjerne hundetiss..? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Atsjonas: Kommer vel an på overflate. HCG: Syns det ble litt spesielt i og med at fuglene flyr ut av rammen. Fine låter ja. Beaten på den som kunne streames var veldig chill å høre på. Endret 9. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Enig med Atsjonas, ga avataren et eget genialt preg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Er oransje firkantet fliser. Alt jeg vet. Håndkle også rett i vaskemaskinen burde vel gå? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 @Villanden: Jaja, kommer vel til å bli vandt(?) med den etterhvert. Sånn som jeg ble med Jonas' avatar. <3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 En annen ting dere kan gjøre, er å sitte på hånda til den sovner/mister følelse, og så ha det gøy. Føles ut som noen andre gjør det Har hørt om det før, faktisk. Funker det, virkelig? ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 En annen ting dere kan gjøre, er å sitte på hånda til den sovner/mister følelse, og så ha det gøy. Føles ut som noen andre gjør det Har hørt om det før, faktisk. Funker det, virkelig? ^_^ Ja, men ingenting slår the real deal Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 En annen ting dere kan gjøre, er å sitte på hånda til den sovner/mister følelse, og så ha det gøy. Føles ut som noen andre gjør det Har hørt om det før, faktisk. Funker det, virkelig? ^_^ Ja, men ingenting slår the real deal *Teste* Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Endeleg ein ny dag, måtte denne bli 1000 gongar betre enn den forrige! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Siden det er natt.. http://open.spotify.com/track/3L668kKVLq00JAkpKXeQzg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 En annen ting dere kan gjøre, er å sitte på hånda til den sovner/mister følelse, og så ha det gøy. Føles ut som noen andre gjør det Har hørt om det før, faktisk. Funker det, virkelig? ^_^ Ja, men ingenting slår the real deal *Teste* Teste the real deal? Ikke incest? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Løste tisseproblemet med et lass dopapir og klorin. Tror jeg tok litt mye klorin tho, lukter badehall Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Bedre avatar? Ja Nighty-Night Endret 9. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå