Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og atpåtil så tapte Brann.

Må bare finne litt skadefryd i akkurat den delen av setningen. 3-1 etter 16 minutter er utrolig morsomt for en Odd-supporter, og med uavgjort mot både Vålerenga og Rosenborg er det liitt skøy å støtte Grenland i disse dager ^_^

 

Hmpf.

 

 

@Flosshatt: Det hørtes ut som en ganske kjip dag ja. :(

 

Blei ikkje betre når eg tenkte eg skulle koble av med ein film, og eg var dum nok til å velgje 10.000 BC. :angry:

 

Den er noko av det verste eg har sett! Eit makkverk, som ikkje fortener å bli katagorisert som film! Den var enormt urealistisk, eg kan nemne nokre dømer: Hovudpersonane er i ein snøstorm, når dei følgjer etter kidnapparane, og trur ikkje du at shamanen i stamma deiras frys like mykje som dei?

 

Hovudpersonen sin far trudde alle var ein forrædar, men trur ikkje du det viste seg at han eigentleg var ein stor helt? Joda, det hadde eg aldri trudd*rolleyes* Dei er midt i jungelen, og sloss mot kjempestrutsar. Hovudpersonen er raskare enn dei, og i ei scene så hoppar han faktisk høgare og lengre enn KJEMPESTRUTSANE!

 

Ikkje blir heltinna voldtatt heller, ho er tatt som slave, den eine hatar ho, den andre elskar ho. Likevel voldtar ingen ho. Er det berre meg som syns dette er urealistisk?

 

Når hovudpersonen har samla ein hær, og tatt dei igjen, så er sjølvsagt hans venar på det siste skipet, som akuratt kan sjå dei. Ikkje urealistisk og idiotisk, neeeeeida*rolleyes*

 

Slutten var den verste. Han drep "guden", og dei knusar fienden, så døyr heltinna, men ho vaknar til live igjen! AAARHG! :angry:

 

Ikkje var filmen dårleg som 300, men mange kule slag, det var ingen skikkelege slag, og minimalt med blod. Eg vil ikkje nedverdige meg sjølv med å gje denne filmen ein karakter.

 

Nei, denne dagen er lett ein av mine verste nokonsinne, eg er ganske sikker på at den er topp 20. Det er ein grunn til at eg fleire gongar har tenkt at sjølvmord kanskje ikkje er så dumt likevel(så ille var ikkje denne dagen, men eg har hatt dagar som har vore så ille)

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
En annen ting dere kan gjøre, er å sitte på hånda til den sovner/mister følelse, og så ha det gøy. Føles ut som noen andre gjør det ;)

 

Har hørt om det før, faktisk. Funker det, virkelig? ^_^

 

Ja, men ingenting slår the real deal ;)

Lenke til kommentar
En annen ting dere kan gjøre, er å sitte på hånda til den sovner/mister følelse, og så ha det gøy. Føles ut som noen andre gjør det ;)

 

Har hørt om det før, faktisk. Funker det, virkelig? ^_^

 

Ja, men ingenting slår the real deal ;)

 

*Teste*

 

Teste the real deal? Ikke incest?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...