Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis svineinfulensa og fugleinfulensa muterer får vi vel noe artig. Kanskje zombie outbreak?

Weapons of choice?

Det er nettopp det som kommer til å skje om ca ett år, og derfor vil verden gå under. Selv har jeg bestilt meg en 1:1 size replica av sverdet til Aragaorn på eBay. Det gjelder tross alt å gjøre det med stil.

 

Innstallerte vi nett der, Lakus?

Ettersom resten av verden vil gå under uansett har jeg sikret meg det dyreste nettet mulig i området. Snart vil vi jo ikke trenge å betale for det uansett. 50mb/50mb bude holde i noen år iallefall og også gi oss nok tits

Lenke til kommentar
Det er et symptom på svine influensa vet du vel?

Er klar over det, og angrer veldig på at jeg ikke slaktet grisen for noen uker siden. Er også rart at jeg ikke har vært ute i låven siden torsdag, og jeg ble dårlig igår, rett etter å ha kjørt skuter i en times tid med bare ankler.

Er Laland mann?! :o

You, my good Sir, are on a..

thin_line.jpg

Hvis svineinfulensa og fugleinfulensa muterer får vi vel noe artig. Kanskje zombie outbreak?

 

Weapons of choice?

Hagle. Alltid, uansett, er det zombier på gang skal man ha hagle. Eller Gravity gun. Hagle eller Gravity gun.

 

Klokken er 22.07. Jeg er født 22.07. B)

 

EDIT: Oi, faen.

PWNED!

Lenke til kommentar
Kan Zombier klatre? Er det ikke bare å bygge seg en tre-hytte hvis det blir outbreak da? Kan ikke huske å ha sett noen klatrende zombier.

Har du ikke spilt Left 4 dead? :D

 

 

Edit: Før noen rakker ned på meg for å kalle de zombier. De er en type infected, en type zombie. EOD.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Hvis det hadde brutt ut en zombie-smitte hadde jeg stasjonert meg på Ulriken. Altså der hvor butikken og radio/tv-tårnet står. Tenk deg den utsikten du! Hadde selvfølgelig hatt en haug snikskytterrifler og enda mer ammunisjon som passer til disse. Da kan jeg ligge på toppen der og skyte ned en og en zombie som vandrer rundtom i Bergen. Jeg skal selvfølgelig ha en crossbow og en longbow for våpen man ikke slipper opp for ammunisjon med. Er litt kjipt om man går tom for ammunisjon og må løpe rundt å lete. Da er det greit med piler eller bolter som kan brukes om igjen. Crossbows er overlegne for kraft i forhold til buer. På en annen side "lades" buen fortere.

 

Et ordentlig godt katanasverd og bredsverd (vikingsverd) må selvfølgelig også til, dersom jeg skulle havne i nærkamp. Siden det regner en masse i Bergen blir ikke ferskt vann noe problem. Bare å lage en hjemmesnekret trakt med veldig stor diameter. Da kan man samle opp en hel del vann ja. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...