Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov.

Du kom med informasjon som kan bidra til.

Edit: Laland, jeg bare kødder.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jaa......

Uansett, jeg føler bare for å sove nå, noe som er litt sykt. Før ferien jeg har nå, tenkte jeg på masse konstruktive ting å gjøre når jeg fikk tid, men nå som jeg har fri så føler jeg bare for å sove. Vil ikke spille engang! Fikk COD4 i dag, som var dritfett, men orker ingenting nå?! WTFLUX?"!

Lenke til kommentar
Jaa......

Uansett, jeg føler bare for å sove nå, noe som er litt sykt. Før ferien jeg har nå, tenkte jeg på masse konstruktive ting å gjøre når jeg fikk tid, men nå som jeg har fri så føler jeg bare for å sove. Vil ikke spille engang! Fikk COD4 i dag, som var dritfett, men orker ingenting nå?! WTFLUX?"!

skjønner hva du mener har samme problemet selv... Har vært permitert nå i langsammelig tid men orker ikke å spille så mye og noen dager gidder jeg ikke å spille i det heletatt...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Ja jo ville nok ha kaldt det for at luksus problem ja :o !!

Men det er vel sønn når man ønsker noe hard nok så får man det, også veit man ikke hva man skal gjøre når man har fått det og gått lei!

Sånn nå skal jeg slutte å være filosofisk...!! ;);)

Lenke til kommentar

Hehe ja, får håpe vi er litt motivert i morra, både saints row 2 og COD4 var i alle fall veldig gode spill! Var moro å ha kompiser på besøk og eie dem i dag i alle fall^^

Nå stikker jeg sannsynligvis å køyer, natta Nøtte, og de eventuelle perverse kikkerne som titter inn i denne tråden (er det ingen andre her eller?) :p

edit: jævla tranflaske som alltid skal ha et fettlag med tran over seg!

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...