Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Max drama i denne ukens episode av Lost. Nå gleder jeg meg ufattelig til sesongfinalen. Er så rart å se hvordan Locke har forandret seg. Før var det han som ble bedt om å være tålmodig, noe han også da var, men nå tar han helt av og skal gjøre alt på en gang. Nesten så jeg forveksler han med Obama.

Lenke til kommentar

Pappa kom ned til meg og sa at jeg skulle slutte å gjøre lekser og heller nyte det siste som er igjen av Lørdagskvelden :blink: (ny seiledag i morgen, trenger nye krefter så jeg må legge meg tidlig.)

 

Jeg synes det er litt rart at jeg MÅ sitte i helgene for å i det hele tatt klare og gjøre ferdig brorparten av leksene mine når jeg går i 9'ende..

 

Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Orker ikke å spille på boksen, har ikke så altfor lyst til å spille BF: Heroes, wow frister ikke lenger og jeg vet ikke om jeg gidder å starte opp Rome: Total war...

Lenke til kommentar
Da er det bekreftet (iflg. Media sine retningslinjer): Ehtram og Laland har ftt svineinfluensa. Vil savne dere begge to, men med bekreftet svineinfluensa i Norge går jeg nå i skjul i min custom-made svineinfluensabunker. Lykke til folkens og måtte gud redde oss alle.

I FUCKING TOLD YOU SO! WAAAGH! I'MA RUNNING TO MAH BUNKRS!

 

Untitled-6.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...