Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) 3R N0K 54NN5YNL1GV1S 4LL3RG1. H4R D3T 54MM3 53LV HV3R G4NG J3G 5P153R 3PL3R. Can u read it? |>4 3R 5|*ØR5|\/|Å|_37 0|\/| |_4|_4|\||> |-|4R 5|*157 3|*|_3R. Endret 9. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 _|36 3|? ||<|<3 4113|?6|5|<, |\|3|. Jeg er ikke allergisk, nei. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Du er nok allergisk Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Gå til en allergonom (?) og test deg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Max drama i denne ukens episode av Lost. Nå gleder jeg meg ufattelig til sesongfinalen. Er så rart å se hvordan Locke har forandret seg. Før var det han som ble bedt om å være tålmodig, noe han også da var, men nå tar han helt av og skal gjøre alt på en gang. Nesten så jeg forveksler han med Obama. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Pappa kom ned til meg og sa at jeg skulle slutte å gjøre lekser og heller nyte det siste som er igjen av Lørdagskvelden (ny seiledag i morgen, trenger nye krefter så jeg må legge meg tidlig.) Jeg synes det er litt rart at jeg MÅ sitte i helgene for å i det hele tatt klare og gjøre ferdig brorparten av leksene mine når jeg går i 9'ende.. Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Orker ikke å spille på boksen, har ikke så altfor lyst til å spille BF: Heroes, wow frister ikke lenger og jeg vet ikke om jeg gidder å starte opp Rome: Total war... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Er rett ved siden av ganen jeg kjenner det, inne i svelget. Ubehagelig men ikke noe mer enn en ufarlig halsbetennelse, får jeg håpe. Det er et symptom på svine influensa vet du vel? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Svineinfluensaen er i Norge! Vi er alle døde! DØØØØDE! Uuuuuuuææææææhhhhhhh!!!!!!! :unsure: :o Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Dumme photoshop som ikke gjør som jeg vil.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg gjør ikke som dumme Photosjop vil. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Den er i norge ja. Bare at det står feil på NRK.no er ikke 2 stykker, det er 3. Jeg har også svine ifluensaen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Wow! Episode 23 av House var veldig dramatisk og stemningsfylt. Kjente det presset flere ganger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Da er det bekreftet (iflg. Media sine retningslinjer): Ehtram og Laland har ftt svineinfluensa. Vil savne dere begge to, men med bekreftet svineinfluensa i Norge går jeg nå i skjul i min custom-made svineinfluensabunker. Lykke til folkens og måtte gud redde oss alle. I FUCKING TOLD YOU SO! WAAAGH! I'MA RUNNING TO MAH BUNKRS! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Vi er alle så godt som døde. Kan jeg bo i bunkeren din mens resten av folket dør Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Vi er alle så godt som døde. Kan jeg bo i bunkeren din mens resten av folket dør Lakus? Det spørs. Can you bring tits? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Da klatrer jeg ned luka i gulvet og stikker bort til Lakus gjennom den hemmelige, unnerjordiske tunnelen vi gravde for noen uker siden. Innstallerte vi nett der, Lakus? EDIT: Nett = Tits. Endret 9. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis svineinfulensa og fugleinfulensa muterer får vi vel noe artig. Kanskje zombie outbreak? Weapons of choice? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Det spørs. Can you bring tits? Hvis du tenker på OZ sin versjon av tits, så trenger jeg kanskje noen dager på meg. Men det er overkommelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå