Rider of Reason Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Her var så lite aktivitet. Skal man liksom tro at folk har bedre ting å gjøre på en lørdagskveld enn å henge her. Umulig. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Eg høyrer på Lux Aeterna på youtube, den sangen er min favorittsang. http://www.youtube.com/watch?v=hKLpJtvzlEI Ellers har eg hatt ein bedriten dag -.- Er forkjøla, så har vondt i halsen, kan ikkje puste igjennom nasa, hostar, nys(sjølvom det er godt da. Visste du at eit nys tilsvarar ein tienedels orgasme?), eg har absolutt ingen å vere med, orkar ikkje spele spel akuratt no, og atpåtil så tapte Brann. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Nå har jeg sittet i et kvarter og fikla med et par sko for å få det til å passe på Peter Petrelli i Photoshop, så fjerner jeg skoene for å finne noen andre. Passer jo nesten perfekt å ikke ha sko. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Kom akkurat hjem fra en venn Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Her var så lite aktivitet. Skal man liksom tro at folk har bedre ting å gjøre på en lørdagskveld enn å henge her. Umulig. Gjør lekser.. <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 og atpåtil så tapte Brann. Må bare finne litt skadefryd i akkurat den delen av setningen. 3-1 etter 16 minutter er utrolig morsomt for en Odd-supporter, og med uavgjort mot både Vålerenga og Rosenborg er det liitt skøy å støtte Grenland i disse dager ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg sitter å fryser, og føler meg ikke noe særlig bra. Så kan ikke akkurat si at jeg er så veldig fornøyd med denne lørdagen. Holder forresten på å se gjennom litt gamle ting og tang, litt spennede egentlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Se det. Å klage på aktiviteten funker alltid. Nå ble det straks liv her. @Flosshatt: Det hørtes ut som en ganske kjip dag ja. @Ehtram: Ja det å se gjennom gamle ting er alltid morsomt, man vet aldri hva man kan finne. Endret 9. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hjelper til med å rydde ut av kjøkkenet, de skal begynne arbeidet med et nytt til uken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 AAaaaaah! Nå har jeg det sånn at jeg får vondt i øret(!) hver gang jeg svelger. Noen som har noe tips mot det? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Nei, men tar gledelig i mot tips hvis du finner noe som hjelper Endret 9. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Liste over dagens fullførte gjøremål: Skiftet dekk på bilen til søstra mi Lagt en 50 meters rull med TP-ledning rundt huset. Det viste seg at TP+Gaffateip i taket ikke var så fint som først antatt. Ikke verst på en lørdag. Har gjort meg fortjent til en grandis nå syns jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Å ikke svelge virker ganske effektivt. Skal prøve å isolere smerten.. DOC, anyone? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Spyttkjertlene dine er mest sannsynlig hovne. Hvis det går over er det ikke så farlig, men hvis de fortsetter å være der bør du ta kontakt med lege. Se forøvrig her: http://www.lommelegen.no/784705/hevelse-i-spyttkjertel Hva du kan gjøre for å få det til å gå over vet jeg ikke. Endret 9. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Er rett ved siden av ganen jeg kjenner det, inne i svelget. Ubehagelig men ikke noe mer enn en ufarlig halsbetennelse, får jeg håpe. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) @Laland Du er allergisk. Edit: Phail. Endret 9. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Trenger ikke være det, nei. Har hatt samme greia flere ganger før, selv. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) 3R N0K 54NN5YNL1GV1S 4LL3RG1. H4R D3T 54MM3 53LV HV3R G4NG J3G 5P153R 3PL3R. Can u read it? Endret 9. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Det virker som du er allergisk mot epler iharal3. Så ja jeg kan lese det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå