Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Hva holder du på med RoR?

Har en meddstudent som trenger hjelp med å lage bilder. Han jobber med et prosjekt der han skal lage en reklameavis (vet ikke helt hva det kalles) for digital kunst. Skal prøve å få det til å se ut som det kommer fra et proffesjonellt firma. Og han har ikke tid til å lage alle bildene selv, så han spurte om jeg kunne hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metall det går i altså. Jeg husker jeg likte den slags i min ungdom. Satt og hørte på Metallica, System of a Down, Nightwish og lignende. Kan si musikksmaken min har forandret seg en hel del siden den gang. Nå er det ikke kule gitarriff og gitarsoloer som er det viktige for meg lenger. Heller det melodiøse. Nuvel.

Lenke til kommentar
Er det noen som har en spotfy inv. her eller?

 

Jeg har en genial metode her, for hvordan du får Spotify uten invite:

 

hit. Gjør det som står der, denne siden lurer Spotify til å tro at du bor i Frankrike (proxy). I Frankrike trenger man ikke å ha invite for å registrere seg. Når du har registrert deg, går du hit. Logg inn med brukeren du akkurat registrerte, og endre bostedet fra "France" til "Norway" og postnummeret fra "69002" til ditt ekte postnummer. Trykk så på "Download" og last ned Spotify. :)

 

EDIT: La til noe.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Metall det går i altså. Jeg husker jeg likte den slags i min ungdom. Satt og hørte på Metallica, System of a Down, Nightwish og lignende. Kan si musikksmaken min har forandret seg en hel del siden den gang. Nå er det ikke kule gitarriff og gitarsoloer som er det viktige for meg lenger. Heller det melodiøse. Nuvel.
Ett stort + til Snorre for å ha samme mening som meg. ;)

 

Så hard EBM passer perfekt til dere? :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
EBM? Tør jeg spørre hva det er en forkortning for? Electronic Based Music?

 

Electronic Body Music. Inneholder lite / ingen melodi, veldig rytmebasert.

Lenke til kommentar
Er det noen som har en spotfy inv. her eller?

Jeg har en genial metode her, for hvordan du får Spotify uten invite:

 

Denne her er bedre:

http://www.htmlblock.co.uk/anonymous_web_browser/

 

Bare skriv inn Spotify.com og registrer deg på siden, så har du Spotify. Mye lettere.

 

Edit: Skrivefeil

 

Nei, faktisk ikke. "Min metode" er akkurat det samme, bare at du slipper å skrive inn Spotify.com. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
De er like store.

 

Yee :D

 

Edit: Jeg har fått 99% og 100% på Black Hole Sun på rockband trommer og gitar :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Edit: Jeg har fått 99% og 100% på Black Hole Sun på rockband trommer og gitar :)

Da mangler du bare vokalen da. ;)

 

Aldri helt fått til vokalen på rock band, eller andre sangspill for den saks skyld. Gitar derrimot.

 

http://open.spotify.com/track/2l9EiCleSONCPbUyZpaMmn Et annet EBM band, Hocico, inneholder mer melodi, nydelig melodi. Et av mine favorittband.

 

E:

Skjul
Pimp_My_Converse_Brcy_v2_Pt_4_by_Matzeline.jpg
Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...