Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fett nok Men svarte nå forsvant selv promoteringa... LALAND! Du må ikke poste når jeg promoterer meg selv da. /facepalm Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 3-1 til Odd over Brann etter 16 minutter! Hvor fett er ikke det? Trodde du ikke likte fotball. Prøvd å spille? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Takk til dere som fant datoen. 13 ish dager igjen da Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 http://open.spotify.com/track/00HOoqVKrod7WNyUyLQ4nm Den sangen har jeg lært meg på gitar nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sweeney Todd var en elskbar film. En kombinasjon av sang, mørk sminke, lær og blod var jo ikke bare lite artig. ^^ Kannibalisme er en fin bil. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Liker dere den nye avataren min? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 HCG: Likte ikke spillet, så jeg må rett og slett si nei. sorry Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Heisann forumfolk! Om du likte spillet eller ikke har vel egentlig veldig lite å si. Ja HCG; jeg synes den er kul. Jeg har vært og seilet i dag (as usual,) og det gikk veldig bra Hva driver dere med? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det har veldig mye å si, da jeg får frysninger hver gang jeg ser noe som minner om spillet Kanskje litt overdrevet, men ikke langt ifra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lillebror har forsovet seg. Når jeg forsover meg hopper jeg opp av sengen og bare "OMG FORSOVET MEG" og gjør meg klar i rekordfart. Han ligger fremdeles i sengen og whiner om at han må opp. Snakk om å forsove seg... jeg våknet ikke før nå ... FAEN! IGJEN! Men den nye avataren til HCG sparker iallefall seriøst rumpe Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Likte bedre Ronaldo/United avataren din ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Behold den du har nå!! Den var dritkul synes jeg. Mye bedre enn den forrige. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lakus liker ikke United, så ikke hør på han. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) (Molvania sitt bidrag til Eurovision 2006) Endret 9. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Men den nye avataren til HCG sparker iallefall seriøst rumpe Takker Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha Error. Den videoen der er så bra. 5,4,3,1 OFF BLAST. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg trenger penger til godteri, og jeg har glemt kortet mitt hjemme, blir det da umoralsk hvis jeg knabber 100 lappen til broren min og ikke sier noe? Føler at han skylder meg det, har ødelagt et hav av mine saker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fett nok Men svarte nå forsvant selv promoteringa... LALAND! Du må ikke poste når jeg promoterer meg selv da. /facepalm Sorry da.. prøver bare å disse Brann litt Trodde du ikke likte fotball. Prøvd å spille? Nei, jeg har aldri spilt fotball. Såklart jeg har det! Gikk på fotballen i 7 år, men etterhvert ble det for "seriøst" til at jeg gadd å fortsette. Kan like/følge med på fotball uten å spille. Liker dere den nye avataren min? Fetere enn den forrige, ihvertfall. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 @Laland: Lag ny poll! Hvilken avatar skal HCG ha? *Ronaldo-avataren* *Burnout-avataren* *Uncharted-avataren* Trodde du ikke likte fotball. Prøvd å spille? Nei, jeg har aldri spilt fotball. Såklart jeg har det! Gikk på fotballen i 7 år, men etterhvert ble det for "seriøst" til at jeg gadd å fortsette. Kan like/følge med på fotball uten å spille. Så du ser på fotball? Hvilket lag liker du i Premier League/Champions League? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvorfor viser de ikke sånne filmer som det her på skolen for å få de som ikke er så interesserte med? http://vimeo.com/4433312?pg=embed&sec= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå