Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Sweeney Todd var en elskbar film. En kombinasjon av sang, mørk sminke, lær og blod var jo ikke bare lite artig. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Så litt på den filmen igår på canal+, men det var midt i filmen, så da var det uaktuelt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har den på DVD. o/ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Vel. Det er jo forståelig. Men nå går jeg og trenger folkens. Vær snille mens jeg er borte. Edit: Jeg har den på harddisken min. Men det skal vi ikke snakke mer om. XP Endret 9. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Nå koser jeg meg med russekort. "hvorfor kan jeg når kantina?" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hvis dere kjeder dere: Trykk på meg! Hva var den koda, sånn at linken ikke vises? Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Sweeney Todd var en elskbar film. En kombinasjon av sang, mørk sminke, lær og blod var jo ikke bare lite artig. ^^ Ja, det er en bra film. Har en eller annen merkelig fasanisjon av London mordere på den tiden, oppdiktet eller ekte. Tror det begynnte i London Dungeon Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Er det bare meg eller har vi ekstremt lite aktivitet? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Aktiviteten kunne vært høyere ja Har en eller annen merkelig fasanisjon av London mordere på den tiden, oppdiktet eller ekte. Tror det begynnte i London Dungeon Tror du har en fasinasjon over alt som kommer fra Storbritannia generelt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ja, det er en bra film.Har en eller annen merkelig fasanisjon av London mordere på den tiden, oppdiktet eller ekte. Tror det begynnte i London Dungeon Oh! Du har vært i London Dungeon du også! Husker det var morsomt når meg og noen kamerater var innom der når vi var på klassetur til London. Meg og en til hadde gått forbi der man kjøper billett og akkurat kommet til begynnelsen av "attraksjonen". Så kommer det en fyr i kappe med en lang trestokk og begynner å gå etter kameraten min. Kameraten min begynner instinktivt å rygge bakover. Det han ikke ser er at han rygger bakover inn i et gitter, hvorpå en skjellet-hånd plutselig legger seg på skulderen hans. Kameraten min ble jo dritskremt stakkars. Han skrek og løp tilbake til resten av gruppen som fortsatt stod ved billettluken. ^^ Litt senere på samme attraksjon var det min tur til å bli skremt. Kom en dame løpende kledd ut som en klassisk britisk hushjelp, som så litt ut som en heks eller zombie eller noe. Mens hun kommer løpende rundt hjørnet ler hun med en ond letter. Jeg er totalt uforberedt og skvetter som faen, og brøler "Waaaaaaeeeeh". Damen repliserer fortjent, "Thank you, thank you". Jeg var litt flau da ja. Edit: Ett spaminnlegg ble slettet. Minner om retningslinjene punkt 2.2 som blant annet sier følgende: Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys). I dette tilfellet bestod innlegget kun av en peker til et innlegg på forumet. Hvis man ønsker å linke til interessante innlegg er det en fordel om man skriver hva innholdet i innlegget er, og hvorfor dette er interessant for de andre brukerne i tråden. Endret 9. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 @Snorre: Det burde være regel om at man ikke skal kunne poste innlegg under 15 tegn. Kan godt være mer/mindre. Agree? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Har ikke lyst på en antall ord regel, det er vårt ansvar å passe på at vi ikke spammer selv, ikke en teit regel. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Tja. Jeg synes forsåvidt spam-regelen holder jeg. Så lenge et innlegg har meningsfylt innhold vil den ikke rammes av regelen. Som en huske regel. Er innlegget interessant å lese for andre brukere? Hvis ja, post ivei. Hvis nei, ikke post. Linken din var grei nok den. Men det gikk jo ikke ann å se hva linken førte til siden du brukte innleggpeker-funksjonen. Endret 9. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Kan noen finne ut når Bionic Commando kommer ut? Akkurat nå er det Edge-nett, så tar veldig lang tid å laste. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Bionic Commando - Xbox 360 UK / Continental Europe - 22 May 2009 United States - 19 May 2009 Australia - T.B.C. Good enough? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Too slooooooow! Skjer, folkens? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 STEM! på meg i photoshop konken a! Måtte bare promotere meg selv litt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 3-1 til Odd over Brann etter 16 minutter! Hvor fett er ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå