- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Her er Ålesund FK og Manchester United Oransje og rødt. Bra blanding ^_^ Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Her er Stabæk, Manchester United og Barcelona lagene Blått, Rødt og Rødt og Blått Herlig kombinasjon Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Manchester U. og Lillestrøm her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Fotball må være det mest oppskrytte som finnes. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 @Atsjonas: Jeg kan innrømme at det kan være dritkjedelig å sitte å se på en kamp. Men å spille det selv med venner. Det er dritgøy. Har spillt siden 1. klasse. Ikke for å skryte, men jeg er en av de beste i klassen. Jeg og en venn til er de beste i klassen. Men vi har flere på laget som ikke går i klassen vår. Keeperen vår er episk som bare det! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg kunne ikke vært mer enig med deg Jonas Fotball er utrolig overvurdert. Stemningen rundt er selvfølgelig helt herlig, men for min del kunne de gjort håndbak og det hadde vært like spennende (kansje mer). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Spilte fotball før jeg og, men det ble så kjedelig å stå bak i forsvar, og ikke var det mulig å gå lenger frem, for ballfølelse var ikke tilstede. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Var ikke mulig å gå frem? Da hadde du ikke en god trener. Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hadde ikke noe med treneren å gjøre, men når det er klin umulig å føle seg sikker med ballen, og mister den enten ved å sparke den til siden eller altfor langt frem når man løper er det ikke vits å gå fremover og ødelegge for resten av laget. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Dere som heier på Brann.. "you're doing it wrong!". Odd for teh win! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Når jeg spilte fottball var det som Offensiv Forsvar, grunnen? Jeg var ikke redd for folka. Husket jeg bare skulle ta ballen jeg også kom folka løpende rett inn i meg, de datt i bakken, jeg tok ballen og løp opp. Også er jeg utrolig effektiv når litt sinne kommer frem, da var jeg en farlig spiller. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Må stikke. Ship a hoy. Vi snakkes... Endret 9. mai 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Når jeg spilte fottball var det som Offensiv Forsvar, grunnen? Jeg var ikke redd for folka. Husket jeg bare skulle ta ballen jeg også kom folka løpende rett inn i meg, de datt i bakken, jeg tok ballen og løp opp. Også er jeg utrolig effektiv når litt sinne kommer frem, da var jeg en farlig spiller. Jeg er en farlig spiller når jeg får litt sinne frem. @Atsjonas: Øvelse gjør mester. Jeg spiller fotball på skolen hver dag, nesten uansett vær. (Untatt storm, selvsagt.) Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Øvelse gjør mester? Ikke i dette tilfellet, spilte fotball på skolen hver dag i 4-5 år jeg og, pluss rundt hver dag etter skolen. Fortsatt like dum med ball. Da var det like så greit å stelle seg bak og heller skyte ballene opp. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) @Atsjonas: Du sier du ikke har ballkontroll, altså? Det har jeg brukt tid på, fortsatt ikke helt perfekt. Broren min er 16, ble det 17. april. Han er sykt god. De vinner alltid. De vant faktisk mot Norges ''beste'' guttelag. I'm 1337 B) Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Haha, RBK må låne penger for å lønne spillerne sine xD Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Da har jeg blogget litt Damn, jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 @Atsjonas: Du sier du ikke har ballkontroll, altså? Det har jeg brukt tid på, fortsatt ikke helt perfekt.Broren min er 16, ble det 17. april. Han er sykt god. De vinner alltid. De vant faktisk mot Norges ''beste'' guttelag. I'm 1337 B) Tror det har noe med medfødte evner, litt sånn som at enkelte har vedlig god forståelse for teknologiske ting, mens andre ikke skjønner noe av det i det hele tatt. Selv om det kan trenes opp til en viss grad. Hvilket lag spiller broren din for? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har kjøpt sko... Fotball må være det mest oppskrytte som finnes. ...og nå skal jeg spille fotball. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 @Atsjonas: Du sier du ikke har ballkontroll, altså? Det har jeg brukt tid på, fortsatt ikke helt perfekt.Broren min er 16, ble det 17. april. Han er sykt god. De vinner alltid. De vant faktisk mot Norges ''beste'' guttelag. I'm 1337 B) Tror det har noe med medfødte evner, litt sånn som at enkelte har vedlig god forståelse for teknologiske ting, mens andre ikke skjønner noe av det i det hele tatt. Selv om det kan trenes opp til en viss grad. Hvilket lag spiller broren din for? Hødd IL http://www.hodd.no/ - Jeg spiller ikke for de. Jeg spiller for Tjørvåg IL. Gleder meg til vi får kunstgras. Vi har blitt lovet dette lenge, og vi har fått beskjed om at det kommer i 2009/2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå