Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Atsjonas: Jeg kan innrømme at det kan være dritkjedelig å sitte å se på en kamp.

Men å spille det selv med venner. Det er dritgøy. Har spillt siden 1. klasse. Ikke for å skryte, men jeg er en av de beste i klassen. Jeg og en venn til er de beste i klassen. Men vi har flere på laget som ikke går i klassen vår. Keeperen vår er episk som bare det!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Spilte fotball før jeg og, men det ble så kjedelig å stå bak i forsvar, og ikke var det mulig å gå lenger frem, for ballfølelse var ikke tilstede.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hadde ikke noe med treneren å gjøre, men når det er klin umulig å føle seg sikker med ballen, og mister den enten ved å sparke den til siden eller altfor langt frem når man løper er det ikke vits å gå fremover og ødelegge for resten av laget.

Lenke til kommentar

Når jeg spilte fottball var det som Offensiv Forsvar, grunnen? Jeg var ikke redd for folka. Husket jeg bare skulle ta ballen jeg også kom folka løpende rett inn i meg, de datt i bakken, jeg tok ballen og løp opp. Også er jeg utrolig effektiv når litt sinne kommer frem, da var jeg en farlig spiller.

Lenke til kommentar
Når jeg spilte fottball var det som Offensiv Forsvar, grunnen? Jeg var ikke redd for folka. Husket jeg bare skulle ta ballen jeg også kom folka løpende rett inn i meg, de datt i bakken, jeg tok ballen og løp opp. Også er jeg utrolig effektiv når litt sinne kommer frem, da var jeg en farlig spiller.

 

Jeg er en farlig spiller når jeg får litt sinne frem. :ph34r:

 

@Atsjonas: Øvelse gjør mester. Jeg spiller fotball på skolen hver dag, nesten uansett vær. (Untatt storm, selvsagt.)

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Øvelse gjør mester? Ikke i dette tilfellet, spilte fotball på skolen hver dag i 4-5 år jeg og, pluss rundt hver dag etter skolen. Fortsatt like dum med ball. Da var det like så greit å stelle seg bak og heller skyte ballene opp.

Lenke til kommentar

@Atsjonas: Du sier du ikke har ballkontroll, altså? Det har jeg brukt tid på, fortsatt ikke helt perfekt.

Broren min er 16, ble det 17. april. Han er sykt god. De vinner alltid. De vant faktisk mot Norges ''beste'' guttelag.

 

I'm 1337 B)

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
@Atsjonas: Du sier du ikke har ballkontroll, altså? Det har jeg brukt tid på, fortsatt ikke helt perfekt.

Broren min er 16, ble det 17. april. Han er sykt god. De vinner alltid. De vant faktisk mot Norges ''beste'' guttelag.

 

I'm 1337 B)

 

 

Tror det har noe med medfødte evner, litt sånn som at enkelte har vedlig god forståelse for teknologiske ting, mens andre ikke skjønner noe av det i det hele tatt. Selv om det kan trenes opp til en viss grad.

 

Hvilket lag spiller broren din for?

Lenke til kommentar
@Atsjonas: Du sier du ikke har ballkontroll, altså? Det har jeg brukt tid på, fortsatt ikke helt perfekt.

Broren min er 16, ble det 17. april. Han er sykt god. De vinner alltid. De vant faktisk mot Norges ''beste'' guttelag.

 

I'm 1337 B)

 

 

Tror det har noe med medfødte evner, litt sånn som at enkelte har vedlig god forståelse for teknologiske ting, mens andre ikke skjønner noe av det i det hele tatt. Selv om det kan trenes opp til en viss grad.

 

Hvilket lag spiller broren din for?

 

Hødd IL :)http://www.hodd.no/ - Jeg spiller ikke for de. Jeg spiller for Tjørvåg IL. Gleder meg til vi får kunstgras. Vi har blitt lovet dette lenge, og vi har fått beskjed om at det kommer i 2009/2010.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...