Craxmerax Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jaja.. God morgen alle sammen.. Kom akkurat hjem fra en konfirmasjons gudstjeneste. Skulle egentlig styre lyd, men fant ut jeg ikke trengte det. Hva er planene i dag da?? Nå snart må jeg klippe plen hos naboen og i kveld skal jeg i bursdag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg vet ikke hva jeg skal spille, har fått halsbetennelse og gruer meg smått til Odd Grenland-Brann senere idag. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Spille noe, Jan-Fredrik? Orker ikke. Også heter jeg Jan Fredrik Ikke noe - her i gården! Har du sjekket hvor lenge siden det er siden jeg har vært på PSN? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har det samme som Laland, bare med ørebetennelse i tillegg. Så dagen min blir ganske dempet aka mye tid her med dere Laland: Heia Brann! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) God morgen SO1. Idag har jeg planer på agendaen. Først og fremst skal jeg gjøre alle de små øvingsoppgavene i faget informasjonssystemer. Disse må gjøres om man skal stå i faget. Det inkluderer blant annet å teste ut Google Docs, prøve ut funksjoner på minside.no (offentlig portal for alle i Norge), lage et BPMN-diagram (Business process modeling notation) med mer. Etter det skal jeg prøve å ta meg en treningsrunde, kanskje. Og film står også på planen for å ta tankene mine vekk fra hverdagens små og store bekymringer. Hva skal andre her idag da? Bortsett fra å henge i SO1 såklart. Endret 9. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 spille gears, trene, mer gears. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Wow. Noen mennesker har det bare for bekymringsløst. Ikke at jeg har veldig mye å bekymre meg over for tiden. Men å gjøre det bra på universitetseksamener kan være en ganske stor bekymring. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 God morgen SO1. Idag har jeg planer på agendaen. Først og fremst skal jeg gjøre alle de små øvingsoppgavene i faget informasjonssystemer. Disse må gjøres om man skal stå i faget. Det inkluderer blant annet å teste ut Google Docs, prøve ut funksjoner på minside.no (offentlig portal for alle i Norge), lage et BPMN-diagram (Business process modeling notation) med mer. Etter det skal jeg prøve å ta meg en treningsrunde, kanskje. Og film står også på planen for å ta tankene mine vekk fra hverdagens små og store bekymringer. Hva skal andre her idag da? Bortsett fra å henge i SO1 såklart. I dag skal jeg bare ta det med ro. Jeg skal dusje og kle skikkelig på meg ca. nå, rydde bordet litt, og så kommer Zealuu, så da blir det chilling hele dagen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Du er heldig Becca. *Skuler misunnelig bort på deg*. Vel, du fortjener vel kanskje en chill dag etter problemet med RCA-kablene igår. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Spille noe, Jan-Fredrik? Orker ikke. Også heter jeg Jan Fredrik Ikke noe - her i gården! Har du sjekket hvor lenge siden det er siden jeg har vært på PSN? Ikke noe - med meg heller. Svein Erik FTW! Spille senere, da? Jeg har det samme som Laland, bare med ørebetennelse i tillegg. Så dagen min blir ganske dempet aka mye tid her med dere Laland: Heia Brann! Liker sangen, ikke laget! Endret 9. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Du er heldig Becca. *Skuler misunnelig bort på deg*. Vel, du fortjener vel kanskje en chill dag etter problemet med RCA-kablene igår. Ja. :< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Kan vi skyndte oss til neste side så jeg slipper å høre brannsupporter-sangen hver gang jeg refresher siden? *Blir gal* Det er åpenlyst ikke sunt å bo for lenge i Bergen, ettersom man må høre brannsupporter-sangen i alt for store kvanta. Edit: Merkelig. Der sluttet videoen å autostarte. Yay. Endret 9. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 There is no conspiracy. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Konspirasjonsteorier er alltid veldig underholdende. Må si jeg drar på smilemusklene mer enn vanlig når jeg har gleden av å observere konspirasjonsteorier. Som for eksempel at månelandingen var iscenesatt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Ehm.... It was! Neida. Konspirasjonsteorier er morsomme. There is no conspiracy! En bilde shoot jeg holder på med. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg lurer på en ting. Kan ikke denne tråden gjøres sticky? Og når skal dere åpne den ''Lekeplassen''? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 "flagget blafrer i vinden og det er ikke VIND PÅ MÅNEN!§!!§§" -Uh. Det blafrer ikke. Det er stivnet sånn. "...MEN DET ER IKKE SÅNN MÅNEN SER UT!" -Den endrer seg kanskje over tid, slik som de fleste andre måner? "Hold kjeft! Du er bare en AMERIKAELSKER uansett!" Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Heia Brann! Brenn!!! Nei, det er Odd FTW her i bøgda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå