Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen SO1. Idag har jeg planer på agendaen. Først og fremst skal jeg gjøre alle de små øvingsoppgavene i faget informasjonssystemer. Disse må gjøres om man skal stå i faget. Det inkluderer blant annet å teste ut Google Docs, prøve ut funksjoner på minside.no (offentlig portal for alle i Norge), lage et BPMN-diagram (Business process modeling notation) med mer. Etter det skal jeg prøve å ta meg en treningsrunde, kanskje. Og film står også på planen for å ta tankene mine vekk fra hverdagens små og store bekymringer.

 

Hva skal andre her idag da? Bortsett fra å henge i SO1 såklart.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
God morgen SO1. Idag har jeg planer på agendaen. Først og fremst skal jeg gjøre alle de små øvingsoppgavene i faget informasjonssystemer. Disse må gjøres om man skal stå i faget. Det inkluderer blant annet å teste ut Google Docs, prøve ut funksjoner på minside.no (offentlig portal for alle i Norge), lage et BPMN-diagram (Business process modeling notation) med mer. Etter det skal jeg prøve å ta meg en treningsrunde, kanskje. Og film står også på planen for å ta tankene mine vekk fra hverdagens små og store bekymringer.

 

Hva skal andre her idag da? Bortsett fra å henge i SO1 såklart.

I dag skal jeg bare ta det med ro. Jeg skal dusje og kle skikkelig på meg ca. nå, rydde bordet litt, og så kommer Zealuu, så da blir det chilling hele dagen.

Lenke til kommentar
Spille noe, Jan-Fredrik?

Orker ikke.

 

Også heter jeg Jan Fredrik :p Ikke noe - her i gården!

 

Har du sjekket hvor lenge siden det er siden jeg har vært på PSN? :p

 

Ikke noe - med meg heller. Svein Erik FTW! Spille senere, da?

 

Jeg har det samme som Laland, bare med ørebetennelse i tillegg. Så dagen min blir ganske dempet aka mye tid her med dere :)

 

Laland: Heia Brann!

 

Liker sangen, ikke laget!

 

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Kan vi skyndte oss til neste side så jeg slipper å høre brannsupporter-sangen hver gang jeg refresher siden? *Blir gal* Det er åpenlyst ikke sunt å bo for lenge i Bergen, ettersom man må høre brannsupporter-sangen i alt for store kvanta.

 

Edit: Merkelig. Der sluttet videoen å autostarte. Yay. :D

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

"flagget blafrer i vinden og det er ikke VIND PÅ MÅNEN!§!!§§"

-Uh. Det blafrer ikke. Det er stivnet sånn.

"...MEN DET ER IKKE SÅNN MÅNEN SER UT!"

-Den endrer seg kanskje over tid, slik som de fleste andre måner?

"Hold kjeft! Du er bare en AMERIKAELSKER uansett!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...