Gormers Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Er et par jevnt gode og gøysomme halo matcher der vi var sånn passe taktiske, er jeg klar for soving. edit: hva er dette for et spill? http://www.limbogame.org/ Endret 9. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva enn det var, det så veldig originalt og spennende ut! Likte roteringen med fysikken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tenker jeg legger meg jeg nå. Ser uansett ut som om jeg er alene her. God natt, forumtroll Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Tror jeg er på god vei til å få øyebetennelse ;| Øyet har vært prengrødt i flere dager og nå gjør det vondt som fy. Edit: Tåkesyn er fint. Edit: Måtte bare dele det med noen. Endret 9. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Joho! Første post om morgenen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Woho, vondt i halsen og antydning til feber. Whoopdefriggindoo. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ikke idag, kjære. Jeg har hodepine. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Lillebror har forsovet seg. Når jeg forsover meg hopper jeg opp av sengen og bare "OMG FORSOVET MEG" og gjør meg klar i rekordfart. Han ligger fremdeles i sengen og whiner om at han må opp. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 våkna 7 jeg.. gjorde meg klar for 2.5t med standup! det var digg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Sånn, da har jeg lagt til 40 nye låter i Spotifylista, tørket støv av pulten og tømt oppvaskmaskinen. På tide å spille litt? På tide å spille litt. Kom det noe svar på den "hvordan man kan være sin egen onkel"-oppgaven i går? Jeg husker nemlig å ha hørt den når jeg var mindre, men husker ikke svaret. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kom over denne nå på stumble! Falt helt for den :love: Laland du kan jo kjøpe denne til marthE da! Link? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 thinkgeek.com -> apparel -> women's clothing. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dugnad, hater dugnad. Får øve til matten istedenfor. Tap/tap situasjon Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dette blir et dårlig formulert spørsmål, men tror det vil bli noe sånnt. "Ville en i bedriften din som ikke har samme yrke som deg rådet meg til å gifte meg med person x?" Da ville jeg få det gale svaret fra begge. Vel i scenariet hvor du ikke bør gifte deg får du følgende svar: Hvis psykolog: Ja Fordi: Psykologen snakker sant om at advokaten ville lyve og dermed råde deg til å gifte deg, selv om du ikke bør det. Hvis advokat: Ja Fordi advokat vil lyve om at psykologen ikke ville råde deg til å gifte deg med person x. Ergo får du motsatt svar av det du skal fra begge. "Ville en i bedriften din som ikke har samme yrke som deg rådet meg til å ikke gifte meg med person x?" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dugnad, hater dugnad. Får øve til matten istedenfor. Tap/tap situasjon Jeg skal egentlig på dugnad. Men først kjøper jeg sko, så drar jeg kanskje og spiller fotball. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Wow, så akkurat en veldig lang dokumentar om polferd på NRK 1. Stilig, I must say, særlig når tanta mi og livspartneren hennes har vært på sydpolen selv - og blitt pionéerer samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå