Rider of Reason Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg har flere nøtter! Jeg og Det var godt sagt. @Eplefe: Svarte du nettopp på din egen nøtt, hva var da poenget med å spørre? @Snorre: Yay Da var det så og si riktig da. Endret 8. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har to nøtter. Hø-hø-hø. Enda en gåte: Du er innesperret i et rom med to dører og to vakter. Hver vakt vokter hver sin dør. Den ene døren fører til frihet mens den andre fører til døden. Den ene vakten lyver alltid og den andre snakker alltid sant, men du vet ikke hvem av de som er løgneren eller hvem av den som forteller sannheten. Du vet heller ikke hvilken dør som fører hvor. Hvilket spørsmål garanterer deg at du velger riktig dør og frihet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Den der er basert på samme prinsipp som Snorres oppgave. Så du ville spurt. "Hvilken dør ville din sidemann sagt leder til friheten?" Begge vil svare døren som leder til døden så du går inn i motsatt dør av det de svarer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Må innrømme at jeg ikke leste Snorre sin, ettersom jeg egentlig så på Generation Kill mens jeg bare skumleste i SO. Jaja. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har flere nøtter!En mann fortalte sin sønn at han ville gi ham 1,000,- kroner hvis han kunne utføre følgende. Faren ga sin sønn 10 konvolutter og tusen kroner, kun i krones-mynter. Han fortalte sønnen at han skulle legge pengene i konvoluttene på en slik måte at uansett hvilket beløp han ba om, så skulle han gi han en eller flere konvolutter, med det nøyaktige beløp han ba om uten å måtte åpne noen av konvoluttene. Da faren spurte etter et beløp, ga sønnen han et antall konvolutter med det eksakte beløpet han spurte etter. Hvordan fordelte sønnen pengene i de ti konvoluttene? 1 2 4 8 16 31 63 126 252 497 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 En annen nøtt for de sterke. Skjul Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Haha Hjernetrim på proffesjonelt vis. Her en ganske lett oppgave. I’m there in darkness, but not alight Can be seen in daytime, but I’m missing by night I’m there in the shadows, but not in sight. Who am I? Endret 8. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha Hjernetrim på proffesjonelt vis. Her en ganske lett oppgave. I’m there in darkness, but not alight Can be seen in daytime, but I’m missing by night I’m there in the shadows, but not in sight. Who am I? D I am Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ja d e d d e. Måtte svare på dialekt, det var så passende. Endret 8. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehehe jeg har faktisk aldri hørt den før hehehe! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 @Snorre: Yay Da var det så og si riktig da. Dessverre ikke helt riktig. Jeg vil ha det helt riktige svaret (altså det riktige spørsmålet man må stille). Det er lett å finne spørsmål som gjør at begge svarer nei om du bør gifte deg og ja om du ikke bør det. Det vanskelige er å finne et spørsmål hvor rådgiveren svarer ja når du bør gifte deg og nei ellers. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da stikker jeg tilbake til Bionic Commando. Snakkes og god natt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vel siden aktiviteten sank og jeg aldri fikk savr på om jeg hadde rett tall så går jeg å legger meg og håper på en bedre dag i morgen! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror jeg skal ta meg en Doctor Who episode på sengen etter gammelt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Grunnen til at du ikke fikk noe svar var vel siden Eplefe besvarte det selv bare noen få poster tidligere, men du får ha en god natt Nøtte. Hvilken episode blir det GV? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Turn Left kanskje. Eller den med krystallplaneten, hvis episode jeg har glemt navnet på Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) krystallplaneten heter vel Midnight og den er absolutt nydelig, så ta den! (det skremmer meg at jeg kan navnet på omtrent alle episodene) Endret 9. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Aha. Så det er Doctor Who vi skal snakke om nå til en forandring? :rolleyes: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det begynner faktisk å bli en stund siden forrige dw samtale/debatt Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det var det ja. neida, ikke skremmenes. Helt normalt. Nærmer meg jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå