Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Forresten, noen som har prøvd Omo vaskepulver? Det ikke bare vasker klærne dine, men henter tilbake fargen som har falmet over tid! Akkompagnert av frisk luft, skånsomme miljøer og fløytemusikk i bakgrunnen sørger Omo for å gi deg det dine klær fortjener!

ff0fc7eae7.jpg

Jo jeg har nå brukt omo i et år:-) Jeg har to slike pakker i skittentøyskurven. Der spiller dem vakker musikk og utrolig nok er begge pakkene like fulle som når jeg kjøpte dem for ca et år siden.

Det eneste er at dem ikke tar vanskelige flekker da. Også begynner klærne å lukte litt også. Men ellers er jeg storfornøyd! er bare å legge plaggene i skittentøys kurven og hente nye fra neders når den er full! De klærne neders er da renere enn de som ligger på toppen! Fantastisk produkt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, noen som har prøvd Omo vaskepulver? Det ikke bare vasker klærne dine, men henter tilbake fargen som har falmet over tid! Akkompagnert av frisk luft, skånsomme miljøer og fløytemusikk i bakgrunnen sørger Omo for å gi deg det dine klær fortjener!

ff0fc7eae7.jpg

Jo jeg har nå brukt omo i et år:-) Jeg har to slike pakker i skittentøyskurven. Der spiller dem vakker musikk og utrolig nok er begge pakkene like fulle som når jeg kjøpte dem for ca et år siden.

Det eneste er at dem ikke tar vanskelige flekker da. Også begynner klærne å lukte litt også. Men ellers er jeg storfornøyd! er bare å legge plaggene i skittentøys kurven og hente nye fra neders når den er full! De klærne neders er da renere enn de som ligger på toppen! Fantastisk produkt!

ahahahhaa, tårer, du fikk meg til tårer, bra jobba!

Lenke til kommentar
Er det noen som har en nøtt (ja jeg hinter til deg Nøtte) jeg kan tenke på en stund. Hjernen min trenger inteligent stimuli. :blink:

Ok. Hvordan kan man være sin egen onkel?

Laland har ikke lov til å svare på denne!

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Jeg har en nøtt. Den er relativt vanskelig! Se for deg følgende scenarie:

 

En psykologivirksomhet og et advokatfirma har nylig slått seg sammen og dannet Eksteskapsrådgiveren AS. Som alle vet snakker psykologer alltid sant, mens advokater alltid lyver.

 

Du har etter mange måneder sammen med din kjæreste, person x, funnet ut at du ønsker å gifte deg med han/hun. Du er imidlertid svært usikker på dette og ønsker å rådføre deg med en rådgiver fra Eksteskapsrådgiveren AS. Med det offisielle navnet må jo rådene du får være gode.

 

Du vet at psykologer alltid snakker sant og at advokater alltid lyver. Du vet imidlertid IKKE om rådgiveren du snakker med er psykolog eller advokat. Økonomien din er ikke på topp for tiden, og du har derfor kun råd til å stille ETT spørsmål. Ikke to, ikke tre, men ett. Du ønsker å finne ut om du bør gifte deg med person x. Du skal stille et spørsmål der du får "Ja" til svar om du bør gifte deg, og nei hvis du ikke bør gifte deg. Hvilket spørsmål må du stille?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg har flere nøtter!

En mann fortalte sin sønn at han ville gi ham 1,000,- kroner hvis han kunne utføre følgende. Faren ga sin sønn 10 konvolutter og tusen kroner, kun i krones-mynter. Han fortalte sønnen at han skulle legge pengene i konvoluttene på en slik måte at uansett hvilket beløp han ba om, så skulle han gi han en eller flere konvolutter, med det nøyaktige beløp han ba om uten å måtte åpne noen av konvoluttene.

 

Da faren spurte etter et beløp, ga sønnen han et antall konvolutter med det eksakte beløpet han spurte etter. Hvordan fordelte sønnen pengene i de ti konvoluttene?

Lenke til kommentar
Dette blir et dårlig formulert spørsmål, men tror det vil bli noe sånnt.

 

"Ville en i bedriften din som ikke har samme yrke som deg rådet meg til å gifte meg med person x?"

 

Da ville jeg få det gale svaret fra begge.

Vel i scenariet hvor du ikke bør gifte deg får du følgende svar:

 

Hvis psykolog: Ja

Fordi: Psykologen snakker sant om at advokaten ville lyve og dermed råde deg til å gifte deg, selv om du ikke bør det.

 

Hvis advokat: Ja

Fordi advokat vil lyve om at psykologen ikke ville råde deg til å gifte deg med person x.

 

Ergo får du motsatt svar av det du skal fra begge.

Lenke til kommentar
Han ventet med å putte oppi pengene til etter faren hadde sagt beløpet?
Nei. 1, 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256 og 489 i respektive konvolutter. Når han har summen av de 9 første sammenlagt med den siste har han hele beløpet, og med litt matteevner kan man legge sammen disse for å få hvilket som helst tall.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...