Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. Man tuller da ikke med noe så dødseriøst og alt-drepende som svineinfluensaen. Den er en altutryddende pandemi som vil rydde jorden for alt menneskelig liv. Om du er i tvil så les i media. De har alltid rett når det kommer til slikt. Banna bein.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg og Laland dø nå? :o jaja. Bedre å dø sammen enn alene.

Ehtram: Det er det vel ikke.

Jeg sier bare det jeg har hørt/lest og det er at den er kansellert fra CW sin side, men det er framdeles sjanser for at ABC family kansje tar den opp.

Lenke til kommentar
Vil si at Odyseen er bedre enn Illiaden, men den er på en måte en fortsettelse av Illiaden. Handler om Odyssevs hjemreise fra Troja.

 

Vet ikke om Faust er enklere med tanke på bibel-sitater. Ikke les hvis du vil ha hele gleden av boken. :)

Den handler om en mann som pga av et veddemål mellom gud og djevelen, blir utsatt for forslaget om å selge sjelen sin til djevelen i bytte mot tjenester.

 

Hehe, jeg skal da greie å lese den uten å måtte sjekke hvert eneste sitat. Var ikke mange jeg bladde opp for å lese når jeg leste Komedien heller.

Regner ikke med at Faust er noe Donaldblad akkurat, men det er moro å sette seg selv på en prøve en gang i blandt. Kan ikke bare lefle med ting man automatisk liker eller er komfortabel med!

Lenke til kommentar
Kan kalle ho hva som helst da :rolleyes:

EYH! Vis respekt for de døende. Jeg har tro på at min grønne skrift under avataren vil holde meg gående ihvertfall frem til 17. Mai, og siden jeg skal til legen på fredag uansett passer det sånn halvveis perfekt. Skal bli gøy å få vite om jeg har Ehlers-Danlos syndrom. Om en uke vet vi!

 

Edit: Lakus, Kurt-Roger er på vei. Jeg ville kalle ham Optimus Prime med det var visst lite aktuelt for Marthe.

 

Uhh.. er ikke dette andre gangen jeg blir far i denne tråden?

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Hehe, jeg skal da greie å lese den uten å måtte sjekke hvert eneste sitat. Var ikke mange jeg bladde opp for å lese når jeg leste Komedien heller.

Regner ikke med at Faust er noe Donaldblad akkurat, men det er moro å sette seg selv på en prøve en gang i blandt. Kan ikke bare lefle med ting man automatisk liker eller er komfortabel med!

Sant det. :) Det er utrolig hvor mange klassikere jeg har likt fordi jeg tvang meg gjennom starten. ;)

 

Edit: Laland nå må du være litt forsiktig, ellers ender du opp med et barn i hver by og en formue å betale i bidrag. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...