Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kom du ifra og hvor har du vært? Vi har savnet deg :love:

Jeg har, som sist jeg skrev her for nesten en måned siden hatt alt for mye å gjøre.

 

Off som jeg hater skole og lite fritid.

 

Men nå skal jeg prøve å forbli her igjen!

 

Det er jo så hyggelig med deg, Ehtram, Laland osv...

Lenke til kommentar
Så det er kun Laland og Lakus som vil være istand til å lage tråd om E3? Jeg føler meg krenket. XP Noen har tydeligvis ikke fått med seg mine bedrifter på spilldelen av diskusjon.no. :\

Da kan vel du lage E3 tråden da for å bevise for HCG din threadmaker skills? E3 er også stort nok til å være deg verdig.

Lenke til kommentar
Hvor kom du ifra og hvor har du vært? Vi har savnet deg :love:

Jeg har, som sist jeg skrev her for nesten en måned siden hatt alt for mye å gjøre.

 

Off som jeg hater skole og lite fritid.

 

Men nå skal jeg prøve å forbli her igjen!

 

Det er jo så hyggelig med deg, Ehtram, Laland osv...

 

Velkommen tilbake, ser fram til gaming med deg :)

 

Så det er kun Laland og Lakus som vil være istand til å lage tråd om E3? Jeg føler meg krenket. XP Noen har tydeligvis ikke fått med seg mine bedrifter på spilldelen av diskusjon.no. :\

Da kan vel du lage E3 tråden da for å bevise for HCG din threadmaker skills? E3 er også stort nok til å være deg verdig.

 

Thanks :p

Tror jeg sette igang senere. *Skrive notat*

Lenke til kommentar
Du trenger ikke være krenket Snorre det er bare de to han har knyttet mest fameliære bånd med :) Du skjønner han leter etter en fars og mors rolle her inne på forumet...

Det gir forsåvidt mening ja. Husker jeg produserte en pen samling med store og nyttige bidrag på spilldelen av diskusjon.no gjennom årene. Jeg lagde blant annet en tråd om Nintendo Wii mens den enda var kjent som Nintendo Revolution. Jeg har laget Battlefield 2 Guide for nybegynnere, en tråd for løsninger på generelle problemer med PC og spill (bluescreen, dårlig ytelse, spill som ikke lar seg avinstallere etc), en tråd for å bekjempe flamewars mellom fanboys og en hel del til. Kanskje jeg snart skal skrive noen nyttige bidrag her og. Problemet er desverre at jeg ikke er veldig aktiv som gamer lenger. Så jeg har ikke alt for mye å skrive om.

 

Edit:

 

@ Lakus: Der tok du meg. Jeg skulle gjerne gjort det. Men ikke fader om jeg har tid. Har fullt av arbeid og eksamenslesing å gjøre framover. Etter 4 juni vil det imidlertid dukke opp mye fritid. Så ikke se bort ifra at det kommer en del gode bidrag fra meg da. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Hvor kom du ifra og hvor har du vært? Vi har savnet deg :love:

Jeg har, som sist jeg skrev her for nesten en måned siden hatt alt for mye å gjøre.

 

Off som jeg hater skole og lite fritid.

 

Men nå skal jeg prøve å forbli her igjen!

 

Det er jo så hyggelig med deg, Ehtram, Laland osv...

 

Velkommen tilbake, ser fram til gaming med deg :)

Yay!

 

Har du meg på PSN? Kan du sjekke hvor lenge det er siden jeg har logga på? Det viser hvor sinnsykt skolen spiser meg opp innenifra!

 

Heter StabakJF der også ;)

Lenke til kommentar
Ah Dantes Gudommelige Komedie, det er en virkelig klassiker. Samme med Illiaden og Odyseen. Kudos for å ha lest dem, er ikke mange jeg kjenner, bortsett fra meg selv som har lest dem. :) Jeg vil også annbefale deg å lese Faust av Göethe.

 

 

Særlig tøft er det fordi de er på nynorsk! Den Guddommelige Komedie er faktisk veldig spennende, og blar enda i den. Litt stress med alle Bibel-sitatene man helst kanskje bør kunne, men faen heller - det går. Illiaden var ganske treg men kom da gjennom, Odyseen har jeg ikke lest. Faust skal nok leses! Takk for tipset :)

 

Får ta meg en tur til Oslo, må finne mer bøker av Alan Moore, samt en del Batmanbøker. Sprik i smaken kan du si B)

Lenke til kommentar
Snorre: Er det deg på bildet?

 

Og jeg som alltid har trodd det var deg på den gamle avataren.....

Ja, det er meg. Så ikke mobb. :p

Og når er det E3 begynner? Og ja, skyt meg gjerne. For dette er ignoranse på høyeste plan.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Selvfølgelig husker vi og savner deg StabakJF, du kom jo med det sjarmerende innlegget og så plutselig var du vekke:)

Har du link? :lol:

 

Snorre: Er det deg på bildet?

 

Og jeg som alltid har trodd det var deg på den gamle avataren.....

Ja, det er meg. Så ikke mobb. :p

Og når er det E3 begynner. Og ja, skyt meg gjerne. For dette er ignoranse på høyeste plan.

Mobber ikke :lol: Hadde vært verre om det var deg på den forrige avataren :lol:

Lenke til kommentar
Hvordan kan en jente ha to sjeler når sjelen er et begrep på den menneskelige psyke. Vil ikke de to sjelene i realiteten være en? Hvordan kan man skille en sjel fra en annen? Hvor begynner og slutter en sjel?

For å svare på passende måte på de der. ;)

 

Hvordan kan en sjel være en sjel hvis den er din psyke, og hvordan kan du være bevisst på din egen og andres sjel hvis den bare er et begrep på psyken? Hvordan kan to være en, og en være to hvis de ikke er det samme?

 

Er ikke et skille et begrep fra din psyke, og hvordan kan den da skille psyken fra psyken? Begynnelsen er slutten og slutten er begynnelsen, hvordan kan du vite hvilken som kom først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...