Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

God kveld. Jeg har akkurat kommet hjem etter en av de morsomste dagene på lenge. :) Hvaskjer i forumland?

 

Jeg vil svare! If you immediately know the candlelight is fire, the meal was cooked long ago betyr at når noe er åpenbart for deg, har det vært det lenge for mange andre. I det øyeblikket vi fokuserer nok på noe til at det blir selvsagt, har du gått glipp av noe mye dypere alt. The meal was cooked long ago er som å si at øyeblikket er forbi allerede.

 

Forøvrig kjipt av deg å stjele Stargate-sitater til boken din.

:o ! Hadde aldri trodd noen kom til å svare på det der, langt mindre søke seg frem til at det er fra Stargate. Men før du ser på meg som en som kopierer sitater så vil jeg bare si at det ikke er selve sitatet jeg bruker, men heller ideen bak den. Og egentlig mange flere enn bare den. Det sitatet er forøvrig opprinnelig hentet fra en bok med budhistiske koan. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:o ! Hadde aldri trodd noen kom til å svare på det der, langt mindre søke seg frem til at det er fra Stargate. Men før du ser på meg som en som kopierer sitater så vil jeg bare si at det ikke er selve sitatet jeg bruker, men heller ideen bak den. Og egentlig mange flere enn bare den. Det sitatet er forøvrig opprinnelig hentet fra en bok med budhistiske koan. :)
RoR: et kjapt google søk viste denne siden som sjette link. ;)
Søke meg frem til? Plz. Jeg er Stargate-geek.
Lenke til kommentar
Det ser så lett ut :mellow: Går på trynet om jeg prøver ...

Obligatorisk svar (er jo selvfølgelig uendelig mer å poste)

Skjul

Kanskje jeg skulle se siste sesong av scrubs og. Problemet er bare at jeg aner ikke hvor jeg slutta å se. Har sett noen episoder ørten ganger, men så kan det godt hende at jeg ikke har sett en annen episode som var i samme sesong.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Såå, legg ut nudies av dama? : D

 

Jeg griner nesten av en film her. Fakta.

Jeg får ikke lov. Skyld på Laland. 8D
Eplefe: skjønte jo det da. :)
Best det!

 

Edit: Fyfaen. Jeg kan jo velge fritt i alle vestlandsbunader som er. Familie overalt, yay! \o

Jeg vil egentlig ha Bjørgvinsdrakten eller Bergensbunad, men Askøybunaden er og fin. Waah.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Stargate SG1 er awsome! Det finnes ikke en mer underholdende scifi-serie. Joa. Battlestar Galactica har gode visuelle effekter og gjennomført historie. Men for meg virket det litt som Days of Our Lives i verdensrommet. ^^ Stargate derimot er reinspikka actionunderholdning med Richard Dean Andersson i hovedrollen de første seks sesongene. Kan jo ikke bli bedre enn det.

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig håpet at enten Lydia eller Aaro skulle vinne. Jeg mener Quick har jo allerede vunnet et verdensmesterskap i dansing. Lydia har jo ikke vunnet noe som helst, though hun vil nok lykkes innen sang-karrieren uansett. Aaro derimot er jo selvlært som de fleste andre innen "sporten" og kunne sikkert trengt stipendet mest av alle. Nuvel.

Lenke til kommentar

Hvordan kan en jente ha to sjeler når sjelen er et begrep på den menneskelige psyke. Vil ikke de to sjelene i realiteten være en? Hvordan kan man skille en sjel fra en annen? Hvor begynner og slutter en sjel?

 

Edit:

 

Et spaminnlegg ble slettet! Husk retningslinjene:

 

Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys).

 

Og jeg liker dessuten ikke å bli skremt mens jeg funderer over budhistiske koan! Så ikke kom inn her og rop bø er du snill.

 

Snorre ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Der er forskjellen på oss Rider: Du leser Budhistiske bøker, jeg går og venter på å få Pride and Prejudice and Zombies i posten :D

Ja det er nok en liten forskjell der ja. :D

 

Det er ikke så lett å skremme noen på et forum på den måten StabakJF. ;) Long time no see, hvor har du vært?

 

 

Jeg har lest både Dante og Homer så helt tapt er jeg ikke ;) Og Watchmen da hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...