- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi skal ha taco i dag!!! Yay! @ HCG: Hva slags pc vil du ha? Hvis du skal ha en bra spill pc kan du egentlig ikke regne med å få den noe særlig billig. Vil ha billig og bra, men trenger ikke alt for bra. Har sett på disse: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10400 http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10394 - Ganske billig! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha neia. Jeg bare verdsetter min personlige sfære. Thats all. Jeg har forsåvidt ingenting å skjule. Men hva jeg driver med er på mange måter min sak. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har blitt alt for glad i addon'ene mine i FIrefox til å bare gi de opp. Har prøvd Safari, Opera og Chrome også, men jeg er forelsket i Firefox. Jeg er på det stadiet hvor jeg ikke engang orker å vurdere å bytte det ut. Kanskje vi en gang slår opp som et gammelt ektepar, men det har jeg store tvil om da jeg er svæørt fornøyd med FF'en min. And now for something completely different, but still insanely awesome: The Turk Dance! Det ser så lett ut Går på trynet om jeg prøver ... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 2 venner av meg har masse shit på maskinen sin. Glad jeg er skikkelig god på data. Jeg tror faktisk faren til de 2 vennene synest jeg er smartere på PC. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Haha. Den dansen så fet ut da. Scrubs er som alltid utrolig bra. Synd jeg bare ser det på TV2, og ikke har fått med meg episodene i skikkelig rekkefølge. Da hadde nok serien vært enda bedre. :\ Edit: Jeg synes det er morsomt å se når gamle klassekamerater og venner av meg har fått msn-virus på pcen sin. Sitter jeg der og ler litt for meg selv. Jeg har ikke hatt virus på pcen siden jeg var ung, dum og uviten. Kan bare huske å ha fått virus en gang. Etter den gangen ble jeg veldig nøye på å virussjekke hver eneste lille fil jeg lastet ned til datamaskinen min. Etter det har maskinen min vært ganske rein. Ikke minst er jeg blitt hakket smartere. Jeg laster ikke lenger ned filer fra suspekte sider. ^^ Nå bruker jeg kjente og kjære sider jeg vet jeg kan stole på. Endret 8. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi skal ha taco i dag!!! Yay! Taco her i huset og!! :o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Dagens SuicideGirl: Skjul Endret 8. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Absolutt verdt et kjøp av en sesong. Det koster vel ikke mange kronene for sesong 1 lenger vil jeg tro, og det er en serie man kan ta en bit om gangen eller flere episoder på rappen. Synes det er utrolig morsomt, men har nettopp sett ferdig alle, så må starte på nytt en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Bare meg eller hadde hun Suicide-girlien der litt rar form på øynene? De så litt flat ut nede. Og kanskje litt trekanta. Oh well. Hun var søt da. Og forresten. Det foretrekkes om store bilder legges i skjul-tag. Slik det er nå drar bildet med seg knappene for quote og reply for innlegget ditt Becca. Endret 8. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror egentlig at det bare er sminken. Og Aye-aye, captain. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vel jeg tror det bare er sminken ja. Men enig med deg Snorre den formen var litt unaturlig. Så hva skjer i livene deres da? For min egen del så har jeg til min store glede begynt å tjene penger igjen faktisk så da blir det sykkel om ikke så alt for lenge håper jeg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hahahahaaa, jeg elsker Tilbake Til Fremtiden! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nokon som veit om eit program som gjer at eg kan leggje passord på mappane mine? Altså sånn at når man dobbeltklikkar på mappa, så får du beskjed om å skrive inn eit passord. (eg søkte, men fant ingen tråd om det, og eg gadd ikkje opprette ein ny tråd) Anyone? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes det er morsomt å se når gamle klassekamerater og venner av meg har fått msn-virus på pcen sin. Sitter jeg der og ler litt for meg selv. Jeg har ikke hatt virus på pcen siden jeg var ung, dum og uviten. Kan bare huske å ha fått virus en gang. Etter den gangen ble jeg veldig nøye på å virussjekke hver eneste lille fil jeg lastet ned til datamaskinen min. Etter det har maskinen min vært ganske rein. Ikke minst er jeg blitt hakket smartere. Jeg laster ikke lenger ned filer fra suspekte sider. ^^ Nå bruker jeg kjente og kjære sider jeg vet jeg kan stole på. We are the same, you and I. Før var jeg helt uviten, men nå er jeg som deg. Uansett, nå skal jeg teste The Simpsons-spillet jeg fikk fra Goozex idag og spise ostepopp med Smell ya' later! Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror egentlig at det bare er sminken. Og Aye-aye, captain. OMG. I like very much! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror egentlig at det bare er sminken. Og Aye-aye, captain. OMG. I like very much! Hun er rimelig awesome naken og. 8D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hvorfor har noen navn skravert underlinje i den lista over hvilke brukere som leser tråden? Argh, Universe at War er ikke ferdig nedlasta enda! Endret 8. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Enkelt og greit fordi dem holder på å skrive et innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå