Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Aldri kommet inn i poker - eller noen andre kortspill fo den saks skyld - glemmer de alltid. Eneste unntaket er gris, vri åtter og uno.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig har jeg nok av spill å spille bare jeg gidder gå til butikken! Wolverine, Matt Hazard, Left 4 Dead kan jeg spille mer og TF 2 blir jo aldri gammelt! Dessuten får jeg snart BioShock i posten (har runna det 2 ganger på dataen, men det var billig så what the hell :p). Er bare akkurat nå og i helga jeg trenger noe å spille hehe.

Lenke til kommentar

Vel om jeg vinner 500k i påoker så reiser jeg til kreta og jobber som bartender de ri et halvt år. Da tar jeg nok 1 og beste flyet ned også. Så om det skulle skje i løpet av kvelden så vet dere hvor jeg er i det minste.

Også tenkte jeg kanskje jeg skulle ringe heff for å invitere noen damer oger hit på en liten kosekveld.

Men sånn utover det så har jeg ikke store planene nei...

Lenke til kommentar

God dag folkens. Hva skjer? Ikke store oppmøtet i tråden at the moment ser jeg. Jeg har dristet meg til å innstallere Google Chrome. Etter å ha skrevet en sammenlignende oppgave om hvem som har best personvern av Google, Yahoo og AltaVista forrige semester er jeg blitt veldig skeptisk når det gjelder Googles personvern. Jeg kommer imidlertid bare til å bruke Chrome til formål viss sensitivitet ikke er så farlig. Alt annet har jeg Firefox med Noscript (blokker Java-, flash- og andre typer scripts) og Cookiemonster (Blokker cookies) til. Er jeg paranoid? Ja det er jeg nok. Men man kan jo aldri bli paranoid nok i dagens informasjonsteknologiske samfunn. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...