Vistula Uhlan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nokon som veit om eit program som gjer at eg kan leggje passord på mappane mine? Altså sånn at når man dobbeltklikkar på mappa, så får du beskjed om å skrive inn eit passord. (eg søkte, men fant ingen tråd om det, og eg gadd ikkje opprette ein ny tråd) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Veldig sant. Manusforfatterene og skuespillerene, sammen med smart klipping og gode/passende lyder gjør at det hele blir en herlig totalpakke. Men, jeg mener å ha hørt noe om at Scrubs skal fortsette videre, bare uten JD? Er det noe i det, eller? Blir rart for en serie å holde på uten hovedkarakteren og det kan fort gi en dårlig ettersmak.. Endret 8. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser på The Pianist nå, kjeder meg endel, blir den bedre utover? Har sett i overkant av en time. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Den er stilig! Så den i Polen ifjor. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da får jeg se neste halvdel da Btw laland, deilig med helg Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har badet, spist og gått tur i hellas nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg satt helt alene og koste meg med den nyeste lost episoden. Men under den mest spennende delen dukker plutselig min far opp fra intet og bytter kanal. Det var ikke snilt, ikke i det hele tatt <_< Nå husker jeg hvorfor jeg aldri ser film hjemme. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg har lastet den ned hvis det er det du mener. Det er bare ikke like kjekt å se den på pc- skjermen og da utrolig irriterende å bli avbrutt midt under seansen. Endret 8. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hva er det riktige svaret her? Hater den feilmeldingen der^^ Endret 8. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Før noen ga Omar en liten hagle Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvor i Hellas er du, Lolidude? Misunner deg noe helt sinnsykt. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei det tok litt lengre tid enn jeg trodde i dag:-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 The Wire Nå har jeg spilt litt RE5 (som var kult) og skal spise pizzaboller og henge med lillebror. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har og lyst på re5.. Gleder meg til å spille på xboxen i mørket etterpå, et par SP deler i gears 2 ser nok råttut! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 It's peanut butter poker time, peanut butter poker time. Jeg kommer til å bli rik. Snakkes. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe sitter å spille poker nå faktisk:-) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sitter og laster ned Universe at War: Earth Assault jeg. Noen som kan si noe om hvordan det er? Koster 5 euro på Steam denne helga, så kan godt være litt ræva. Jeg trenger sårt noe å spille. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvor i Hellas er du, Lolidude? Misunner deg noe helt sinnsykt. ^_^ Rhodos. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sitter og laster ned Universe at War: Earth Assault jeg.Noen som kan si noe om hvordan det er? Koster 5 euro på Steam denne helga, så kan godt være litt ræva. Jeg trenger sårt noe å spille. Jeg vet ikke hvordan det er, men hvis du forteller litt hvilke spill du liker, kan vi sikkert hjelpe deg med å finne et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå