Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Pappa skal til London søndag-tirsdag. Må få ham til å se etter noe fett på HMV på Oxford! Det er tidenes butikk! De har utrolig mye kult i London sånn generelt er nå mitt inntrykk. Be han raske med seg masse og så sender du alt du ikke vil ha videre til meg. Nå skal jeg meg taco med chicken nuggets som erstattning for kjøttdeig og så drar jeg til en venn. Spesiell blanding. Gief feedback. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sukk... skal på hytta i helgen. Vet ikke om jeg har nett. Skrives. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei og hopp forumfolk. Hva er det dere holder på med? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg forbereder meg på å lage enchiladas. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Skal lage meg mat slik at jeg kan nyte de tre siste Scrubs episodene ordentlig. Etter det skal jeg ta meg en røyk og forberede meg til dusjfesten. Etter det skal jeg enten spille Resident Evil 5 eller se på film. Å henge på forumet er obligatorisk. Det er iallefall det jeg holder på med og hva jeg har planer om å holde på med Edit: Skrev Lost istedenfor Scurbs ... Endret 8. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har tenkt å ta en tur ned til morfar for å intervjue han (60's hvis noen husker..) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Nå skal jeg meg taco med chicken nuggets som erstattning for kjøttdeig og så drar jeg til en venn. Spesiell blanding. Gief feedback. Det er kjempegodt Fikk til å med en is på ''kjøpet'' Da stikker jeg (I like smileys ) Endret 8. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hm. Kanskje jeg skal prøve det en dag. Nå har jeg bare siste episode av Scrubs igjen, og må si jeg helt ærlig og genuint gruer meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hei og hopp forumfolk. Hva er det dere holder på med? Finner ut om det er noe poker på gang i kveld. I want has monneh. Endret 8. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hm. Kanskje jeg skal prøve det en dag. Nå har jeg bare siste episode av Scrubs igjen, og må si jeg helt ærlig og genuint gruer meg. Jeg føler det samme. Skal se den nå, men jeg har ikke lyst. Hvorfor må historien gå denne veien? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Here we go. Starting episode in T minus 5, 4, 3, 2, 1 ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå ser jeg på the pianist, etter å ha lagd en toro brownies pakke som ble flytende. Sigurd, jeg har blitt god med Boltok, gleder meg til å ta deg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Den dagen du slår meg med Boltok, skal jeg bøye meg i støvet og kalle deg mester. Fritt for å være host. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei whatt.. Jeg burde ha et lite pluss på min side. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ferdig med sangen min nå: Into the Gate. Alltid visst hvordan noen deler skal være, har endelig satt det sammen nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Glenn Matthews. Utrolig trist episode, jeg vil ikke at det skal gå sånn det gikk.. Endret 8. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vent skiftet på sang tittelen til: In trough the gate. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 I know the Janitors Name Utrolig fin episode, spesielt scenene med Perry. Utrolig kjipt at vi ikke får mer Scrubs, men samtidig er jeg glad på JD sine vegne, selv om han er en fiktiv karakter. Farvel Sacred Heart. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er rart hvordan man blir så knyttet til fiksjonelle karakterer i tv-serier. Scrubs, Kongen av Queens, Seinfeld; følte det samme hver gang de gikk av skjermen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Man blir jo tross alt kjent med de, selv om de ikke er virkelige. Spesielt i en serie som Scrubs hvor man virkelig kan følge JD gjennom 8 år og igjennom hele hans tid på Sacred Heart. Det er kanskje ikke personene man føler med eller av, det er kanskje situasjonene? Man ender opp med å kjenne karakterene så godt at man vet hvordan de vil ta en slik situasjon, og om man vet at en annen person er lei seg så føler man jo med han/hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå