Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Pappa skal til London søndag-tirsdag. Må få ham til å se etter noe fett på HMV på Oxford! Det er tidenes butikk!

De har utrolig mye kult i London sånn generelt er nå mitt inntrykk.

Be han raske med seg masse og så sender du alt du ikke vil ha videre til meg.

 

Nå skal jeg meg taco med chicken nuggets som erstattning for kjøttdeig og så drar jeg til en venn.

Spesiell blanding. Gief feedback.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal lage meg mat slik at jeg kan nyte de tre siste Scrubs episodene ordentlig. Etter det skal jeg ta meg en røyk og forberede meg til dusjfesten. Etter det skal jeg enten spille Resident Evil 5 eller se på film. Å henge på forumet er obligatorisk. Det er iallefall det jeg holder på med og hva jeg har planer om å holde på med :p

 

Edit: Skrev Lost istedenfor Scurbs ...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nå ser jeg på the pianist, etter å ha lagd en toro brownies pakke som ble flytende.

 

Sigurd, jeg har blitt god med Boltok, gleder meg til å ta deg :)

Lenke til kommentar

Man blir jo tross alt kjent med de, selv om de ikke er virkelige. Spesielt i en serie som Scrubs hvor man virkelig kan følge JD gjennom 8 år og igjennom hele hans tid på Sacred Heart. Det er kanskje ikke personene man føler med eller av, det er kanskje situasjonene? Man ender opp med å kjenne karakterene så godt at man vet hvordan de vil ta en slik situasjon, og om man vet at en annen person er lei seg så føler man jo med han/hun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...