Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Type 4 stykk spiller mens de andre sitter i stillhet? :unsure: Lakus, jeg lover deg. Kjønnsdriften blir satt i gang ganske så tidelig. Eller for meg så gjorde det. Nei, men da trenger vi ikke HCG likevel da. Litt synd egentlig, for gutten er jo så aktiv at han nesten en radioaktiv. *host, tørt, host* Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva med forumtreff i Norges skjønnhet Trondheim? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Eller på sørlandet i hagen hos oss EDIT: Kristiansand er stygg!!! Endret 8. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Type 4 stykk spiller mens de andre sitter i stillhet? :unsure: Lakus, jeg lover deg. Kjønnsdriften blir satt i gang ganske så tidelig. Eller for meg så gjorde det. Nei, men da trenger vi ikke HCG likevel da. Litt synd egentlig, for gutten er jo så aktiv at han nesten en radioaktiv. *host, tørt, host* Jeg lo! :rolleyes: Nå skal jeg på jobb og prøvesmake meny:-) snakkes om noen få timer... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Men det er kortere for meg til Oslo enn Trondheim.. Oslo ligger litt mere midt i Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Bergen, da? Lett å komme seg dit fra de aller fleste steder i Norge. Gjelder jo forsåvidt Oslo og, men jeg vil helst unngå den byen så sant det er mulig. 8D Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Var'n stor?Ja-a. :<Alt for stor til at jeg turde gå inn på badet igjen. ._. Grøss. Jeg er redd for dem jeg også, men ikke like mye som jeg var før. Det var ekstremt. Hva er galt med Oslo da? Har hørt mye skryt av utestedene der. Endret 8. mai 2009 av The Love Fool Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er bare 16.. Lakus er 19? 20 innen turen. Men det er fremdeles ett år for lite uheldigvis. Og Eplefe er fremdeles naken. Hvor er HCG når man trenger bekreftelse på om 11 åringer sin kjønnsdrift er kommet igang eller ikke? I'm here. Fiksa på profilen min nå Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Søstra mi lagde mat på skulen idag, og kom heim med ein boks med sjokoladekake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har på meg klær nå, daa. Jeg måtte bare searche gjennom klesvasken på rommet til mamma for å finne undertøy. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Søstra mi lagde mat på skulen idag, og kom heim med ein boks med sjokoladekake Det fikk jeg lyst på. Kanskje jeg skal tvinge noen til å bake for meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 YES! http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=2620881 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Forumtreff i London? ^_^ Hadde vært tidenes treff iallefall. Oooo, det hadde jeg likt Anglofil som jeg er. +1 Så tar vi en tur innom det fine museet jeg drømmer om å besøke også ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe, du tenker Drømmefall? Vil forresten at navnet ikke skal være leet, ikke på latin og ikke "morsomt". Et seriøst navn som kunne blitt brukt av en RP Cabal. Har faktisk ikke spilt Drømmefall. Så egentelig ikke. Men navn er viktig, også er jeg enig om at det ikke burde være på latinsk. Er så mange som kommer til å ha latinsk i forhold til dette. Flott, jeg går i tenkeboksen. Fortell meg om du kommer på noe. Angående Drømmefall er det et punkt i spillet hvor du befinner deg i en hule med noen troll, og disse trollene må du komme deg forbi (de dreper deg med ett slag). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Forumtreff i London? ^_^ Hadde vært tidenes treff iallefall. Oooo, det hadde jeg likt Anglofil som jeg er. +1 Så tar vi en tur innom det fine museet jeg drømmer om å besøke også ^_^ Madam Tussaud? Der er det skamkult! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 YES! http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=2620881 Yes? Det første jeg følte når jeg leste overskriften var oppgitthet og sorg. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Madame Tussaud er eit utruleg fint museum Tower of London er sjølvsagt betre, for som den historienerden eg er så liker eg å gå rundt og sjå på gamle våpen og rustningar Og Beefeaters er jo også utruleg morosame og gode guidar. Du kan jo også sjå kronjuvelane der. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Flott, jeg går i tenkeboksen. Fortell meg om du kommer på noe. Angående Drømmefall er det et punkt i spillet hvor du befinner deg i en hule med noen troll, og disse trollene må du komme deg forbi (de dreper deg med ett slag). Au sier jeg bare... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kronjuvelene var ikke der sist jeg var i London. Ikke at det var de som interesserte meg så mye på den tiden (ikke nå heller forsåvidt), en når en ørst er der er det litt kjipt om ikke de er der. To nye episoder Scrubs og en ny episode Lost i dag =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tower of London er et fælt sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå