Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Type 4 stykk spiller mens de andre sitter i stillhet? :unsure:

 

Lakus, jeg lover deg. Kjønnsdriften blir satt i gang ganske så tidelig. Eller for meg så gjorde det.

Nei, men da trenger vi ikke HCG likevel da. Litt synd egentlig, for gutten er jo så aktiv at han nesten en radioaktiv. *host, tørt, host*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Type 4 stykk spiller mens de andre sitter i stillhet? :unsure:

 

Lakus, jeg lover deg. Kjønnsdriften blir satt i gang ganske så tidelig. Eller for meg så gjorde det.

Nei, men da trenger vi ikke HCG likevel da. Litt synd egentlig, for gutten er jo så aktiv at han nesten en radioaktiv. *host, tørt, host*

Jeg lo! :rolleyes: Nå skal jeg på jobb og prøvesmake meny:-) snakkes om noen få timer...

Lenke til kommentar
Var'n stor?
Ja-a. :<

Alt for stor til at jeg turde gå inn på badet igjen. ._.

Grøss. Jeg er redd for dem jeg også, men ikke like mye som jeg var før. Det var ekstremt.

 

Hva er galt med Oslo da? Har hørt mye skryt av utestedene der.

Endret av The Love Fool
Lenke til kommentar
Hehe, du tenker Drømmefall?

 

Vil forresten at navnet ikke skal være leet, ikke på latin og ikke "morsomt". Et seriøst navn som kunne blitt brukt av en RP Cabal.

 

Har faktisk ikke spilt Drømmefall. Så egentelig ikke. Men navn er viktig, også er jeg enig om at det ikke burde være på latinsk. Er så mange som kommer til å ha latinsk i forhold til dette.

 

Flott, jeg går i tenkeboksen. Fortell meg om du kommer på noe. Angående Drømmefall er det et punkt i spillet hvor du befinner deg i en hule med noen troll, og disse trollene må du komme deg forbi (de dreper deg med ett slag).

Lenke til kommentar
Flott, jeg går i tenkeboksen. Fortell meg om du kommer på noe. Angående Drømmefall er det et punkt i spillet hvor du befinner deg i en hule med noen troll, og disse trollene må du komme deg forbi (de dreper deg med ett slag).

 

 

Au sier jeg bare...

Lenke til kommentar

Kronjuvelene var ikke der sist jeg var i London. Ikke at det var de som interesserte meg så mye på den tiden (ikke nå heller forsåvidt), en når en ørst er der er det litt kjipt om ikke de er der.

 

To nye episoder Scrubs og en ny episode Lost i dag =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...