Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men uansett. Den les misérables sangen der er kjempe fin :D

Det aller meste ifra Les Misèrables er kjempefint, Jeg har faktisk tenkt på å komme meg til London for å se det en gang til, men jeg er ikke sikker på når. Litt kjedelig er det jo også å dra til London spikk-aleine så jeg driver å bearbeider noen venner av meg. Forumtreff i London? ^_^ Hadde vært tidenes treff iallefall.

Bare si når, så stiller jeg opp :D

Lenke til kommentar
Hehe, du tenker Drømmefall?

Vil forresten at navnet ikke skal være leet, ikke på latin og ikke "morsomt". Et seriøst navn som kunne blitt brukt av en RP Cabal.

Har faktisk ikke spilt Drømmefall. Så egentelig ikke. Men navn er viktig, også er jeg enig om at det ikke burde være på latinsk. Er så mange som kommer til å ha latinsk i forhold til dette.

Lenke til kommentar
Men uansett. Den les misérables sangen der er kjempe fin :D

Det aller meste ifra Les Misèrables er kjempefint, Jeg har faktisk tenkt på å komme meg til London for å se det en gang til, men jeg er ikke sikker på når. Litt kjedelig er det jo også å dra til London spikk-aleine så jeg driver å bearbeider noen venner av meg. Forumtreff i London? ^_^ Hadde vært tidenes treff iallefall.

Oooo, det hadde jeg likt :D Anglofil som jeg er.

Lenke til kommentar
Noen i Bergen som kunne tenke seg å drepe en edderkopp for meg? ._.

Jeg sitter i bare håndkledet nå, fordi den bare plutselig dukket opp da jeg dusjet, så jeg bare skrek og sprang ut naken. Jeg er glad vi har håndklær utenfor badet. Mindre glad for at klærne mine ligger inne på badet. Og jeg er alene hjemme, så ingen som kan se om den er vekke eller eventuelt bli kvitt den for meg. Halp.

Var'n stor?

Lenke til kommentar
Er bare 16.. :( Lakus er 19?

20 innen turen. Men det er fremdeles ett år for lite uheldigvis.

Og Eplefe er fremdeles naken. Hvor er HCG når man trenger bekreftelse på om 11 åringer sin kjønnsdrift er kommet igang eller ikke?

Lenke til kommentar

Men jeg stemmer for et Forumtreff på en kino i Oslo, så kunne vi hatt konkuranser på lerretet.

Er bare 16.. :( Lakus er 19?

20 innen turen. Men det er fremdeles ett år for lite uheldigvis.

Og Eplefe er fremdeles naken. Hvor er HCG når man trenger bekreftelse på om 11 åringer sin kjønnsdrift er kommet igang eller ikke?

Lakus, jeg lover deg. Kjønnsdriften blir satt i gang ganske så tidelig. Eller for meg så gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...