Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Sitter ved siden av ei jente som jeg hater mer og mer. "Ser ut som vi er smartere enn deg", "Du er mildt sagt dårlig til å forklare, la meggjøre det istedenfor".. *irritert*

Lenke til kommentar
Spiseforstyrrelser er ikke kult. Når kroppen din ikke får næring visner de "minst viktige" funksjonene først, som f.eks. reproduksjon. Senere følger en god del nerver (smertefølelsen blir enten mer intens, eller mindre intens), og tilslutt så visner musklene dine. Den siste muskelen som ryker er hjertet. Jeg har en venninne som er like gammel som meg, som mest sannsynlig må ta hjertemedisiner resten av livet.

Uff, ja. Og alle de andre tingene det medfører.

 

Selv når jeg går et par timer for mye uten å spise merker jeg hvor sliten og slapp jeg blir. Hvordan kan man klare å fungere i hverdagen? O_o

Lenke til kommentar

Du laland.. Er du den eneste moderatoren som tar del i vanlig diskusjon her?? Føler nesten alle andre moderatorer bare har posts med at man må redigere tittelen på topicen og de stenger tråden osv.. har sett snorre på elder scrolls delen, men ingen andre.. Eller så har det bare gått meg hus forbi

Lenke til kommentar

Da var det helg, og regnvær er jo den perfekte unnskyldningen til å bare kose seg inne med forum og film.

 

At the end of the day there's another day dawning

And the sun in the morning is waiting to rise

Like the waves crash on the sand

Like a storm that'll break any second

There's a hunger in the land

There's a reckoning still to be reckoned

and There's gonna be hell to pay

At the end of the day!

 

Mange av moderatorene er nok mindre aktive enn mange av oss andre. Iallefall mindre aktive enn en del av oss her i SO. Administratorene styrer jo også med så mye annet enn å sitter her på forumet, så som oftest vil du se offisielle svar fra dem, men frykt ikke. De er menneskelige som oss andre ;)

Lenke til kommentar
Arrg. Jeg finner ikke en sang! Det er klassisk, med et massivt mannekor som synger noe alá "Amenååå! Blablabla" Jeg husker bare Amenååå. Ekstrem kul sang, det ligner på noe som kunne kommet fra Enya.
Det er Era - Ameno du tenker på. Værsågod.

 

Uff, ja. Og alle de andre tingene det medfører.

 

Selv når jeg går et par timer for mye uten å spise merker jeg hvor sliten og slapp jeg blir. Hvordan kan man klare å fungere i hverdagen? O_o

Et av stikkordene rundt spiseforstyrrelser er jo at man ikke gjør det.
Lenke til kommentar
Du laland.. Er du den eneste moderatoren som tar del i vanlig diskusjon her?? Føler nesten alle andre moderatorer bare har posts med at man må redigere tittelen på topicen og de stenger tråden osv.. har sett snorre på elder scrolls delen, men ingen andre.. Eller så har det bare gått meg hus forbi

Langt ifra, men som statistikken på forsiden av Gamer sa for noen dager siden, så er jeg både den mest aktive brukeren og moderatoren, og med grønn/ikonisk avatar og grønn skrift under er det lette å legge merke til meg. De andre moderatorene er aktive som brukere de og, jeg er bare i størst grad. Hver gang Snorre deltar i en samtale så blir det alltid, uansett, en herlig samtale. :)

 

Mange av moderatorene er nok mindre aktive enn mange av oss andre. Iallefall mindre aktive enn en del av oss her i SO. Administratorene styrer jo også med så mye annet enn å sitter her på forumet, så som oftest vil du se offisielle svar fra dem, men frykt ikke. De er menneskelige som oss andre ;)

Nemlig. Jeg er "felt-moderator". Jeg tar handlinger, ser i rapportsenteret og er en vanlig bruker, mens de andre er mer i det administrative og jobber bak kulissene. De tar avgjørelsene som jeg skal forholde meg til; de er regjeringen, jeg er Stortinget! :p

Lenke til kommentar

Noen i Bergen som kunne tenke seg å drepe en edderkopp for meg? ._.

Jeg sitter i bare håndkledet nå, fordi den bare plutselig dukket opp da jeg dusjet, så jeg bare skrek og sprang ut naken. Jeg er glad vi har håndklær utenfor badet. Mindre glad for at klærne mine ligger inne på badet. Og jeg er alene hjemme, så ingen som kan se om den er vekke eller eventuelt bli kvitt den for meg. Halp.

Lenke til kommentar
Men uansett. Den les misérables sangen der er kjempe fin :D

Det aller meste ifra Les Misèrables er kjempefint, Jeg har faktisk tenkt på å komme meg til London for å se det en gang til, men jeg er ikke sikker på når. Litt kjedelig er det jo også å dra til London spikk-aleine så jeg driver å bearbeider noen venner av meg. Forumtreff i London? ^_^ Hadde vært tidenes treff iallefall.

 

Gleder meg til kl 20 :p

 

Noen i Bergen som kunne tenke seg å drepe en edderkopp for meg? ._.

Jeg sitter i bare håndkledet nå, fordi den bare plutselig dukket opp da jeg dusjet, så jeg bare skrek og sprang ut naken. Jeg er glad vi har håndklær utenfor badet. Mindre glad for at klærne mine ligger inne på badet. Og jeg er alene hjemme, så ingen som kan se om den er vekke eller eventuelt bli kvitt den for meg. Halp.

Naken Eplefe B)

 

Edit: 1214 GET!!!! :rolleyes:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...