Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Oh joy, vi hadde vaniljekrem! :D

Skjønner. Kjipt. (Eller?)

Vurderer forresten å starte en The Secret World cabal (guild) allerede nå, jobber på descriptions og slikt. Men Det er ikke så enkelt, siden vi ikke vet så mye enda. Men klaner som starter tidlig og holder ut fram til release pleier ofte å gjøre det bra i MMO's. Og jeg har ikke noe bedre å gjøre om dagen.

Jeg blir med på det, skal tenke på noen navne forslag. Hel Norsk/Skandinavisk? Eller internasjonal?

Edit: Noen som vet hvor jeg kan finne instrumentalen til: på låven sitter nissen med sin julegrøt.

Jeg tenkte Europeisk. Vi kunne ta EU/US også, hvis flertallet i cabalen vil det. Men jeg er ikke så glad i helnorske/skandinaviske klaner, så det blir ihvertfall EU. Flott at du blir med! Navn er for øyeblikket førsteprioritet, mye bedre å ha en annonse med "The Dark Knights are hiring"! enn "We're some guys with a clan who wants to play TSW. Join uz." Det blir dessuten lettere å jobbe med descriptions da.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh joy, vi hadde vaniljekrem! :D

Skjønner. Kjipt. (Eller?)

Vurderer forresten å starte en The Secret World cabal (guild) allerede nå, jobber på descriptions og slikt. Men Det er ikke så enkelt, siden vi ikke vet så mye enda. Men klaner som starter tidlig og holder ut fram til release pleier ofte å gjøre det bra i MMO's. Og jeg har ikke noe bedre å gjøre om dagen.

Jeg blir med på det, skal tenke på noen navne forslag. Hel Norsk/Skandinavisk? Eller internasjonal?

Edit: Noen som vet hvor jeg kan finne instrumentalen til: på låven sitter nissen med sin julegrøt.

Jeg tenkte Europeisk. Vi kunne ta EU/US også, hvis flertallet i cabalen vil det. Men jeg er ikke så glad i helnorske/skandinaviske klaner, så det blir ihvertfall EU. Flott at du blir med! Navn er for øyeblikket førsteprioritet, mye bedre å ha en annonse med "The Dark Knights are hiring"! enn "We're some guys with a clan who wants to play TSW. Join uz." Det blir dessuten lettere å jobbe med descriptions da.

Første jeg tenkte på var "Keepers of the dungeon trolls"

Lenke til kommentar

Er vel ingen her som har opplevd å få litt dårligere (høyre) sidesyn over natten? Hatt det i en uke nå...

Uansett så tror jeg jeg står over skolen i dag, heavy rain gjør meg ikke særlig lysten til å sykle til skolen.

Lenke til kommentar

Spiseforstyrrelser er ikke kult. Når kroppen din ikke får næring visner de "minst viktige" funksjonene først, som f.eks. reproduksjon. Senere følger en god del nerver (smertefølelsen blir enten mer intens, eller mindre intens), og tilslutt så visner musklene dine. Den siste muskelen som ryker er hjertet. Jeg har en venninne som er like gammel som meg, som mest sannsynlig må ta hjertemedisiner resten av livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...