ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Oh joy, vi hadde vaniljekrem! Skjønner. Kjipt. (Eller?) Vurderer forresten å starte en The Secret World cabal (guild) allerede nå, jobber på descriptions og slikt. Men Det er ikke så enkelt, siden vi ikke vet så mye enda. Men klaner som starter tidlig og holder ut fram til release pleier ofte å gjøre det bra i MMO's. Og jeg har ikke noe bedre å gjøre om dagen. Jeg blir med på det, skal tenke på noen navne forslag. Hel Norsk/Skandinavisk? Eller internasjonal? Edit: Noen som vet hvor jeg kan finne instrumentalen til: på låven sitter nissen med sin julegrøt. Jeg tenkte Europeisk. Vi kunne ta EU/US også, hvis flertallet i cabalen vil det. Men jeg er ikke så glad i helnorske/skandinaviske klaner, så det blir ihvertfall EU. Flott at du blir med! Navn er for øyeblikket førsteprioritet, mye bedre å ha en annonse med "The Dark Knights are hiring"! enn "We're some guys with a clan who wants to play TSW. Join uz." Det blir dessuten lettere å jobbe med descriptions da. Endret 8. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg må spise lunsj, hadet! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Flott, kjøpte nytt gaming-headset til 900kr i går, men kan ikke installere den fordi CD-ROMen er ødelagt <_< Bestilt ny fra Tyskland, kommer til uken. Endret 8. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg forsov meg til første time jeg hadde 10 (annenhver uke så begynner jeg sent om fredagen). Gidde å stikke på skolen for den siste timen som varer fra halv 1 til 2? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Oooh 11:11 GET oh yeah. Edit: Endret 8. mai 2009 av Wartom Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som har en Spotify-playlist til meg mens jeg baker skolebrød? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 For det meste tyngre rock/punk rock, men jeg tar det meste så lenge det er bra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Å. Vel, jeg deler ikke hovedspillelisten min, så da kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) http://open.spotify.com/user/eplefe/playli...aLbHEFMcaKcQFhp Det er ikke den her ? Er ikke tungrock osv da. Endret 8. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da var den forfeeeerdelige vanskelige prøven ferdig, så nå skal jeg bort ifra datamaskinen. Vi ankkes folkens. Peeeeace out maddafakkaz! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 SMT, du finner kanskje noe her http://open.spotify.com/user/zlatzman/play...YrOJHZyreDxYDJt Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Oh joy, vi hadde vaniljekrem! Skjønner. Kjipt. (Eller?) Vurderer forresten å starte en The Secret World cabal (guild) allerede nå, jobber på descriptions og slikt. Men Det er ikke så enkelt, siden vi ikke vet så mye enda. Men klaner som starter tidlig og holder ut fram til release pleier ofte å gjøre det bra i MMO's. Og jeg har ikke noe bedre å gjøre om dagen. Jeg blir med på det, skal tenke på noen navne forslag. Hel Norsk/Skandinavisk? Eller internasjonal? Edit: Noen som vet hvor jeg kan finne instrumentalen til: på låven sitter nissen med sin julegrøt. Jeg tenkte Europeisk. Vi kunne ta EU/US også, hvis flertallet i cabalen vil det. Men jeg er ikke så glad i helnorske/skandinaviske klaner, så det blir ihvertfall EU. Flott at du blir med! Navn er for øyeblikket førsteprioritet, mye bedre å ha en annonse med "The Dark Knights are hiring"! enn "We're some guys with a clan who wants to play TSW. Join uz." Det blir dessuten lettere å jobbe med descriptions da. Første jeg tenkte på var "Keepers of the dungeon trolls" Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er vel ingen her som har opplevd å få litt dårligere (høyre) sidesyn over natten? Hatt det i en uke nå... Uansett så tror jeg jeg står over skolen i dag, heavy rain gjør meg ikke særlig lysten til å sykle til skolen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hehe, du tenker Drømmefall? Vil forresten at navnet ikke skal være leet, ikke på latin og ikke "morsomt". Et seriøst navn som kunne blitt brukt av en RP Cabal. Endret 8. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://open.spotify.com/user/eplefe/playli...aLbHEFMcaKcQFhp Det er ikke den her ? Er ikke tungrock osv da. Nei, det er ikke den. Kall deg Corpsemuncher. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg leser om spiseforstyrrelser nå. Ei som forteller om sine opplevelser med innleggelser, sonde, at hun ikke kan få barn osv. Høres helt forjævlig ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Spiseforstyrrelser er ikke kult. Når kroppen din ikke får næring visner de "minst viktige" funksjonene først, som f.eks. reproduksjon. Senere følger en god del nerver (smertefølelsen blir enten mer intens, eller mindre intens), og tilslutt så visner musklene dine. Den siste muskelen som ryker er hjertet. Jeg har en venninne som er like gammel som meg, som mest sannsynlig må ta hjertemedisiner resten av livet. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Elsker å ha tidlig fri fra skolen når det er helg ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå