Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner. Kjipt. (Eller?)

 

Vurderer forresten å starte en The Secret World cabal (guild) allerede nå, jobber på descriptions og slikt. Men Det er ikke så enkelt, siden vi ikke vet så mye enda. Men klaner som starter tidlig og holder ut fram til release pleier ofte å gjøre det bra i MMO's. Og jeg har ikke noe bedre å gjøre om dagen.

Lenke til kommentar
Skjønner. Kjipt. (Eller?)

 

Vurderer forresten å starte en The Secret World cabal (guild) allerede nå, jobber på descriptions og slikt. Men Det er ikke så enkelt, siden vi ikke vet så mye enda. Men klaner som starter tidlig og holder ut fram til release pleier ofte å gjøre det bra i MMO's. Og jeg har ikke noe bedre å gjøre om dagen.

 

Jeg blir med på det, skal tenke på noen navne forslag. Hel Norsk/Skandinavisk? Eller internasjonal?

 

Edit: Noen som vet hvor jeg kan finne instrumentalen til: på låven sitter nissen med sin julegrøt.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Jeg vil svare! If you immediately know the candlelight is fire, the meal was cooked long ago betyr at når noe er åpenbart for deg, har det vært det lenge for mange andre. I det øyeblikket vi fokuserer nok på noe til at det blir selvsagt, har du gått glipp av noe mye dypere alt. The meal was cooked long ago er som å si at øyeblikket er forbi allerede.

 

Forøvrig kjipt av deg å stjele Stargate-sitater til boken din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...