Nøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei nei jeg får gå å legge meg jeg får vekke klokka ringer igjen:-) Godt natt og sov godt alle sammen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Natta, Nøtte. Tror jeg tar kvelden snart selv.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, jeg ser ingen turte å svare på oppgaven min. God Natt til dere som går for å sove. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da må jeg bøye meg for søvnbehovet, jeg også. God natt, folkens! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Woho, har ikke sovet så godt på evigheter! Da var det skolen frem til ett og så hjem for å nyte regnværet før solen som kommer senere. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Enda en nøtt som jeg faktisk har brukt i romanen min. Prøv å finn ut hva dette betyr. Hvis du umiddelbart vet at stearinlyset er ild var måltidet kokt for lenge siden. Hm, prøver meg på denne... Kan det være at stearinlyset ikke burde tennes før etter folket har satt seg til bords, og etter at maten blir servert? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://www.nintendoeverything.com/?p=15723 Jadda! Laland skal ha DS! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 lykke til dere som skal ha norsk eksamen idag da! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God morgen mokko. I dag våknet jeg på bussen på vei til skolen, av at kameraten min og en annen fyr høylytt kranglet. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://www.nintendoeverything.com/?p=15723 Jadda! Laland skal ha DS! Jadda! Capone har DS, nå blir det Pokemon igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 God morgon. "Egentrening" i gym nå ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Oja også så jeg Star Trek filmen på før premiere i går. Utrolig sier jeg bare, poster en anmeldelse på bloggen senere i dag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 jaja. God Morgen alle sammen... Nå har jeg toppen på urettferdighet.. Har en matte lærer lov til å la stjerne elevene sine gå tidligere enn alle andre?? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Grunnen til at de fikk lov til å gå tidligere var hva? Var det bare at de var "Stjerne" elevene hans? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det var helt i begynnelsen av timen så gikk de inn i et annet rom. og 20 minutt før det ringte gikk læreren inn til dem og sa de kunne gå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 The Secret World intervju, med Ragnar Tørnquist. Ikke veldig mye nytt fra det vi visste før, men hør på det aller siste han sier. Gleder meg! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nydelig Shampoo. Nå var jeg ferdig på skolen for dagen, men har 3 timer matte på slutten av dagen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ferdig nå? Har du i det hele tatt rukket å starte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå